Sizce serinin en iyi filmi hangisi?5. si henüz çekilmediği için onu ekleyemiyorum
1:Siyah İnci'nin Laneti
2:Ölü Adamın Sandığı
3:Dünyanın Sonu
4:Gizemli Denizlerde
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Genelde fazla sevmem Karayip korsanlarını. Yatıp kalkıp Johnny Depp'e dua etsin sevgili Disney cik. O adam rolünü harika canlandırmasaydı o film çocuklar için bir korsan filmi olmaktan ileriye gidemezdi. (Son filmde batırdılar yine gerçi)
3. film hem duygusal anlamda hem de hikaye açısından güzeldi. 2.'ye de bayılıyorum. Adalarda geçen sahnelere özellikle. İlk film zaten klasik. Son filmi tutmadım.
Hepsi güzel ama iki diyeceğim. Çünkü daha sona gelmemiş bitmemiş olmasının bir rahatlığı ve başlangıç olmasının bir heyecanı var. Sırf bu duygular yüzünden iki üç kere izlediğim seriler var 😊
Gizemli Denizlerdeki deniz kizlari icin seviyorum 😂😂
Cevap
16Cevap
Devam filmleri genelde kötü olur ama bu istisnaydı ve en iyisi üçüncüydü bence. 4. çok kötüydü.
Siyah incinin laneti tabiki, tartışılması bile saçma hatta. hele 4. filme güzel diyenler seriye hakaret ediyor.
Ya işler çok karışıyor o filmde ilki daha iyi kim iyi kim kötü karıştı. d
Hepside güzeldi ama ben, tercihimi 3 den yana kullandım
Jony deep ahtoplu amcayı hangi bölümde parmaklıyordu...
Siyah İnci'nin Laneti
Ilk film her seride en iyi filmdir
bu seriye bayılıyorum ya 1. bence
İzlemiyorum korsanli flim
Deniz kızına asık olmuştum ya ben :))
hepsini severım (izlemedi)
Dünyanın Sonu.
Hepsi
dünyanın sonu
Gizemli denizlerde
gizemli denizlerde
hepsi güzel ya
1. film tabi ki
Hiç izlemedim
Birincisi guzeldi
hepsii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar