18 yasimdayim piyano ogrenmek icin gec mi yaa :( ?

ya 18 yasinda ogrenmek cokmu zor olur bide ne kadar ilerleyebilirim hani ozel bir yetenegjm oldugunu sanmiyorum oyle siradan biri olarak ne kadar calabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
peki hani baslangic icin ortalama bir piyano bana kaca patlar bilgisi olan var mı
Güncellemeler
+1 yıl
ben ankaradayim. ankarada en iyi nerden ders alabilirim. ozel ders disinda o pahaliya patlar bana :/ hangi ilcedeki hangi kurs mesela bilen varmiii
18 yasimdayim piyano ogrenmek icin gec mi yaa :( ?
Cevapla