Bağlama Çalan Kaç Kişi Var Aramızda Sadece Alt Teller ile Bağlama Çalmak?

Arkadaşlar uzun sap veya kısa sap ile kulaktan duyma her parçayı alt telleri kullanarak çalabiliyorum. Yalnız parmaklarım çok işlek değil . Birincisi Parmaklarımı nasıl geliştirebilirim İkincisi Bu şekil mi devam etmeliyim yoksa üst telleri kullanarak notalı şekilde mi çalmalıyım
Mesela Bir örnek

ALI AYSEYI SEVIYOR
Bağlama Çalan Kaç Kişi Var Aramızda Sadece Alt Teller ile Bağlama Çalmak?
Cevapla