Uzun zamandır okumayanlardan mısınız siz de benim gibi? ( Ben neredeyse 1,5 senedir kitap okumuyorum ne yazık ki :( ?

Kitaplar, kitap okuma konusunda değerli düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :)
1. Uzun süredir okumuyorum, ama okumak istiyorum en kısa zamanda.
2. Belli aralıklarla okuyorum, okumaya devam edeceğim.
3. Kitap kurduyum, çok sık okuyorum.
4. Kitap okumak aklıma bile gelmiyor, aslında güzel bir şey.
5. Kitap okumaya gerek yok, zaman kaybı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Uzun zamandır okumayanlardan mısınız siz de benim gibi? ( Ben neredeyse 1,5 senedir kitap okumuyorum ne yazık ki :( ?
Cevapla