
Hababam sınıfı ve aslında hepsi çok iyi dimi arkadaşlar..

Kemal Sunal filmlerini hiç sevmem Standart Her filmde Hocaları, sahtekar, düzenbaz, suratsız olarak gösteriyorlar ayrıca Müslüman isimleriyleriylede aynı şekilde dalga geçiyorlar
Hababam sınıfı, 7 bela hüsnü, Çöpçüler kralı vs vs adamın bütün filmleri güzel ya
Hepsi tabiki ama çöpçüler kralı ve kibar feyzoyu çok severim :D
Korkusuz korkak çok komikti :)
Cevap
3Cevap
Genel olarak hepsini severim ama sadece Abuk Sabuk filimini sevmiyorum çok berbat bir filim
Sahte kabadayı ile Korkusuz korkak
Kemal sunalın bütün filmleri sevilir ya :)
tosun paşa, süt kardeşler ha bide hababam sınıfı
hababam sınıfının hepsi iyi
davaro en sevdiğim
Hepsi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar