MaNga grubunun adı neden MaNga? bilen var mı?

Merak ediyorum neden manga demişler :D Manga sevdikleri için mi? Bu arada eğer manga sevdikleri için öyle yapmışlarsa en sevdikleri mangayı bilen var mı? Herhangi bir röpörtajda falan söylediler mi hiç? araştırdım bulamadım.
MaNga grubunun adı neden MaNga? bilen var mı?
Cevapla