S. a herkese eskilerden bu şarkıyı bilen hatırlayan var mı gelin nostalji :D?
çikilita çikitaa çiki çiki çikitaaa :ddsdf
çikilita çikitaa çiki çiki çikitaaa :ddsdf
karizma boy pos gözler kaşlar ela bakışlar titreme başlar millet alık alık alık
çocukluğumu bitiren şarkı
:D :D
unutmak ıstıyorum desem:) ama sızın gıbıler fırsat vermıyor ıste:)
unutursak kalbimiz kurusun :d
Ama cok tatlıs bı sarkı bence :D
bencede :D iyi denk geldi ya
Cevap
8Cevap
evet biliyorum :) güzeldir bu şarkı bana da remix düşer :) :D ha ha tamam
remiximi var :O
o yapsana :D
gerçi bu zaten remix gibi pek istiyacı yok :D
bence böyle gayet iyi :D
:D boşuna yorulma diye
baska şarkılardan yaptıgın varsa gönderebilirsin
pek remix e özenen biri değilim. orjinal parçalarım var.
https://soundcloud.com/djablak
buradan dinleyebilirsin :)
açmadıki
belki
yok pcdeyim :D baya sayfa yüklenirkn sorun yasadı falan yazdı
zaman bu siteye gir https://soundcloud.com arama yerine dj ablak yaz çıkar :)
oda girmedi :(
onu gönder ozmn :D
https://www.facebook.com/DjAblakofficial
bunada girmezse yuh artık :)
aahha allahım yaa girdim ama videolar açılmıyo
e4 nasıl giriyorum siteye ozmn :D
o işlerle pek alakam yok ya youtuber atamazxmısın :(
www.youtube.com/.../videos
buda youtube ama burada sadece müziklerim değil hazırladığım videolar da var.
bakıyorum şimdi :D
a. s... s. a diyen bir kız. adamsın sen !
eyvallah :D
aleykümselam evet biliyorum ben
selamı aln tek insan teşekkür :D
rica ederim Allahın selamı tabi ki alınmalı farzdır çünkü.
aynen :D
:))
Hadi gari cıkolata cıkıta cıkı cıkı cıkıta :)
As :Ddddd
nasıl şarkı ama :D
hatırlaayamadım
hadi ya nasıl bilmezsin
Bilirim
güzel şarkı değilmi :D
Bilmez miyim :)
pek bilen yok ama :d
Olmamı. d
küçüklük şarkımm :D
anılarım depreşti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar