Kaç dil biliyorsunuz? Hangileri ve niçin? :DDD
Mesela ben 4 ya siz?
Mesela ben 4 ya siz?
İngilizce var iyidir o sorunum yok sınavını da verdim hatta
almanca var orta düzeyde herhalde annem biliyor ama onunla çalışacağım biraz daha geliştirmek için :)
arapça kursuna gidiyordum en son biliyorum az çok da işte sevmediğimden bıraktım az buçuk iletişim kuracak okuduğumu anlayacak kadar biliyorum
bulgarca var eski erkek arkadaşım öğretmişti ama çok çok az yani birkaç bir şey biliyorum anlaşacak gibi :)
seneye de rusça alacağım :)
Sen bütün dilleri öğrenirsin bu gidişle :D
güzel olurdu :) Türk dili edb okuyorum zaten dil alanında çalışmak istiyorum :)
Rusca(ana dilim),turkce,azerice,inglizce,orta seviye almanca.
=)
herkesbol keseden sallamış.2kelime fransızca bilen hemen yazmış onu:D orta okulda almanca görende yazmış eminim hiç bişey hatırlmıyodur.bide herkes azerice yazmış onu Türkiyede herkes biliyo zaten öz Türkçe yani Türkçeden farklı değil.soran isveççe ile norveçe aynı sayılır zaten sırf çok bildiğin gözüksün diye mi yazdın:D
Lütfen internetten basit isveççe ve basit norveççe dersleri izle aynı mı bak? :D
Fince ile Türkçe de neredeyse aynı bak bakalım fince benziyor mu türkçe'ye :D
Hayır daha lise
Lycee Charles De Gaulle zaten okulda ya Fransızca ya da İngilizce ders görüyorsun benim ingilizce
Türkçe
Latince
İngilizce
Çok az İspanyolca
Wow latince çok iyi :)
Ben de hep Fransızca öğrenmek istedim çok zor geldi Almanca görüyorum mecbur :D
Cevap
26Cevap
ing (near native)
almanca - anadolu lisesi lern mit uns :(
turk isaret dili (secmeli almistim universitede)
Traeume sind Schaeume nesli.
koko ist komisch :(
Alın bu arkadaşı buradan.
eins zwei ein papagei, drei vier ein klavier, fünf sechs eine hex, sieben acht gute nacht, neun zehn au wiedersehen :((
En azından "Ich möchte fünf köfte" demedin.
ebet sayabiliyorum ki ayrica mein hertz brennt
Ich bin Angela Merkels Hund, deshalb spreche ich deutsch.
Ich bin Jale, ich mochte mit my love uber die autobahn geliebt :(
Ich kann nicht meine Tr?nen stoppen :(
aber wir (er und ich) will unsere kissen, dass du stoppen :(
Yanlış çekimlemeleri falan geçtim de yastık (Kissen) ne alaka çözemedim ahahah
onla birbirimiz öpücez, sen trenini durdur ezilmeyelim manasinda :( napalim kac yildir gormedim :(((
ŞAT DI FAK AP Artık aaaaaa :D
Ben orada tren değil, gözyaşı yazmaya çalıştım ama olmadı. Neyse, bu da kafi :(
ahahahaaa :((
İngilizce bu iyidir ilkokuldan beri görüyorüz öğrenmesek eşek derlerdi
Almanca bu çok az ortaokulda görüldüğü kadar ama Almanca ya ağırlık verme planım var gelecekle ilgili durumlar var o nedenle
İspanyolca buna merak sarmıştım bir ara, kelime biliyorum biraz hoşuma gidenleri ama yok denecek kadar diyelim
4 dil mi dedin? Anladım:
1. Kendi dilin,
2. Beden dili,
3. Kuş dili,
4. Dil balığı
Birde dil yarası var ama onun konuyla alakası yok di mi?
3 dil ::: İngilizce İtalyanca Mandarin ( güney çin )
İngilizce. : e olsun o kadar
Japonca : Japon olan herşeyi severim :)
türkçe
ingilizce :D bukadar. ortaokulda alamanca ve frensızca görmüştüm ama şuan merhaba bile demeyi hatırlamıyorum D:
Orta derece ingilizce...zayıf derece fince ve almanca
buradakilerin çoğu 1 dili zor konuşuyor 2 bilen bulursan öpüp taç yap
Ben bir tek Türkçe'yi biliyorum ama beden dili ile bütün ülkelerin insanları ile anlaşabiliyorum;)
Rusça,romence,ingilizce -hepsinide yurtdışında lise ve üniversiteyi okurken öğrendim.
Tükçe yi doğru kullanalım yabancısı orda kalssın. Her şeyde bir ingilizce alıntısı var. Nedir bu anlamış değilim.
türkce, almanca, inglizce,
yeni ögrenmedeyim fransizca
arapca saadece okuma
kuranla karıştırmayasın arapçanın okumasını :D
Hahaha
zaten ben yoksa arapca durduk yere niye ögreniyimki
adam gibi türkçe biliyorum ingilizce biraz anlıyorum fazla konuşamıyorum. cerkezce ana dilim yani onuda biraz biliyorum onuda anlıyorum konuşamıyorum.
türkçe ingilizce az biraz bulgarca
almanca ve fransızca öğrenmekte :P
türkçe azerince ingilizce rusça. biliyorum. biliyorum diyenlerle konuşabiliriz.
türkçe ingilizce ve almanca yurtdısında yasadıgım ıcın
rusça,türkçe,inglizce,azcık almanca,azcık azerice ama azcık azerice sayılmaz onu herkes biliyo:D
isveççeyle norveççe aynı sayılır onları ayrı sayma .
Türkçe ile azerice'yi ayrı sayan birinden çok tuhaf bir cevap?
ayrı saymadımki herkes biliyo dedim
İsveççe ve Norveççe o kadar benzer bir dil değil, neredeyse çoğu kelimeler farklı sadece gramer yapısı biraz benziyor, danca ve isveççe aşırı benzer ama zaten onu saymadım
iyi bari onu saymadın ben rusça sayesinde bütün slav ülke dillerini anlıyorum neredeyse ama hepsini saymıyorum burda biliyorum diye .azericeyi yazmamın sebebi oralı olmam .
cok iyi derecede turkce almanca - iyi derecede fransizca ingilizce kurtce = 5
Ben Kürtçe'yi dil saymam :)
kurtçeyi bende dil saymam. olmayan ülkenin olmayan dili :)
Türkce
Danimarkca / Danca
Ingilizce
Almanca (grammasi kötü)
Norvec ve Isvecce - okuyunca anlaya biliyorum. Ve norvec dinledigimde anliyorum
snakker norsk eller svenska den? :D
İsveççe öğrenmem gerek benim de yahu. Gamla Stan sokaklarında biçare kaldım...
En azından Gamla St?n'dasin benim gibi Ankarada değil :(
Haha anladım çok iyi :D Norveççeni de geliştir de bir insan daha ol :D
Hava atmak gibi olmasın ama Türkçe sadece
12 buçuk falan
Say? :D
İng. Alm. Fra. Rus. Çin. İbrani. Arap. İsp. İtly. Hint. Japon. Latin. Türkçe :D
1,5 :D
İngilizce ve biraz Almanca
bıraz ıngılızce bılıom yeter..
türkçe,arapça ,ingilizce
0,65 türkçe
0,50 ingilizce
türkçeyi zor konuşuyorum beya:D
Merak ettim bu 4 dili hangi ara öğrendin
İngilizceyi zaten çoğu kişi biliyor İsveçli olduğumdan isveççeyi biliyorum ve isveççeyi bilirsen norveççe ve danca(ben anlayamıyorum) çok rahat anlayabilirsin, biliyorsun sayılır.. Türkçeyi de türkiyede öğrendim
Yaşadığım yer Ankara pek isveçli/norveçli yok ama Skype'dan falan oradaki arkadaşlarımla konuşuyorum
3 tane.Türkçe,ingilizce,Portekizce.
Portekizce çok ilginç? Neden biliyorsun :D
Erasmus ile lizbon da kalmıştım 7 ay kadar onun sayesinde öğrendim.
Ne guzel
4 yapmaya çalışıyorum
SENN RUSÇA BİLRİ GİBİ BİR HALİN VAR :)
Hayır İsveççe, Norveççe, İngilizce ve Türkçe biliyorum
Hint avrupa dileri demek biliyorsun ayrıca bu İsveççe, Norveççe bir birine yakın galiba
Evet germen dilleri yakındır
resimden gördüm kadarıyla ane yada baba yabacı galiba :)
Evet ama Türkiyede memleketimden daha fazla yaşadım malesef hala da buradayım :D
burasın ıdaha çok seviyorsun demek yada zorunlu yoksa burda duruyorsun :)
3 türkce, almanca, ingilizce
, Ingilizce ve derdimi anlatacak kadar Nepali .
İngilizce, az fransızca ve ispanyolca.
azerice türkçe ingiliz azcık da rusca
Türkçe arapça ingilizce
türkçeyide sayarsak 2 dil biliyorum
türkçe ve ingilizce biliyorum sadece
Bulgarca
Türkçe
Almanca
2,5 dan 3 ...
3 dilcik sadce:)
kuş dili...
3,5'tan 4.
3,5
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar