Yeni wattpad hikayemi yazmaya başladım, bir kaç bölüm oldu. Sizce nasıl olmuş?

Kullanıcı adım ; krisopraz0
Hikayemin adı ; Masum
link ; https://www.wattpad.com/story/42874260-masum/parts inş. link tam çıkar :)
2. hikayem ama sanırım en çok bu hikayeme özendim çok emek verdim. Lütfen okuyup yorumlarınızı sunar mısınız :) Ciddi anlam da önemli benim için.
Güncellemeler
+1 yıl
herkese cevap veremiyorum ama herkesin yorumunu okuyorum ve inanın halı eleştirileri ciddiye de alıyorum.
Yeni wattpad hikayemi yazmaya başladım, bir kaç bölüm oldu. Sizce nasıl olmuş?
Cevapla