İnsanlar, doğası gereği poligamiye mi monogamiye mi yatkındır?

Bilimsel bir açıklaması var mıdır bunun

saçmalamak için yazmayın...
İnsanlar, doğası gereği poligamiye mi monogamiye mi yatkındır?
Cevapla