Teoman - İstanbul'da Sonbahar şarkısını söyledim, nasıl buldunuz?

Sevdiğim şarkıları iyi veya kötü söylemeye devam edeceğim.
Herkes gibi banyoda söylediğiniz şarkıları ben mikrofona söylüyorum.
Büyütülecek bir konu değil.
Şarkı söylemeyi seviyorum. İyi dinlemeler. :):

Dinlemek için tıklayınız.

Soundcloud'dan dinlemek için tıklayınız. (Ses kalitesi daha yüksektir)

Mevsim rüzgarları ne zaman eserse
O zaman hatırlarım
Çocukluk rüyalarım
Şeytan uçurtmalarım

Öper beni annem yanaklarımdan
Güzel bir rüyada
Sanki sevdiklerim hayattalarken hala

Akşama doğru azalırsa yağmur
Kız kulesi ve adalar
Ah burada olsan çok güzel hala
İstanbul'da sonbahar

Her zaman kolay değil
Sevmeden sevişmek
Tanımak bir vücudu yavaşça öğrenmek
Alışmak ve kaybetmek

İstanbul bugün yorgun
Üzgün ve yaşlanmış
Biraz kilo almış
Ağlamış yine, rimelleri akıyor

Akşama doğru azalırsa yağmur
Kız kulesi ve adalar
Ah burada olsan çok güzel hala
İstanbul'da sonbahar

Güncellemeler
+1 yıl
Şu an işteyim. Yarın tek tek cevaplayacağım. Teşekkür ederim.
Teoman - İstanbul'da Sonbahar şarkısını söyledim, nasıl buldunuz?
Cevapla