Sürekli çaldığım şarkılardan sıkıldım,
daha farklı şarkılar çalmak istiyorum ama bulamıyorum...
Sizin de fikrinizi almak istediim
daha farklı şarkılar çalmak istiyorum ama bulamıyorum...
Sizin de fikrinizi almak istediim
yalınlaştırıp sadece kemana dökmek zor gibi ama uyarlama yapabiceğin varsa çal ve yükle buraya =) dinleyelim.
Farid farjad notalari mevcut nette
Aslında çok güzel saz semaileri peşrevler de var güzel nota arşivi var şurda : www.neyzen.com
Burda klasik eserlere ve liste harici makamlara bakabilirsin.
Son olarak kendini hazir hissediyosan taksim çalışmaya başla. Onun tadı apayrı
Cevap
12Cevap
Müslüm Gürses'in gitme parçasında çalar mısın? Bir parçaya keman bu kadar çok mu yakışır.
link
Birşey sorcam..Kemanı elıme dahi almadım ben ogrenmesı gercekten zormu ? muzık kulagının olması gerekıyormus mesela ben flütle dınledıgım muzıgı calabılırım uyduruom hanı sen belkı anlarsın dıye soyledım kac ayda ogrenebılırım kemanı?
Keman sanılan kadar zor değil aslında..
Günde en az 10 dk'nı ayırırsan eğer bir kaç ay içinde güzel şarkılar çalmaya başlayabilirsin.
Hatırlıyorum halen daha ilk keman çalmaya başladığım zamanlarda 2. dersten şarkı çalmaya başlamıştım. Madem ki müzik kulağın var sen de öyle olursun belki :) denemelisin bence
Tesekkur ederım ortalama ne kadar fiyat aralıgında bir keman almalıyım ? yanı george micheal çalma derecesıne gelmek ıcın en azından 3 ay lık egıtım yeterlımı yoksa 1 senelıkmı? :)
3 ay yetmez en az bir 6 ay harcamalısın :))
ayrıca ilk başlayacağın için çok pahalı bir şey seçme
normal bir keman al geliştirdikten sonra kendini pahalı bir keman alırsın
bu arada rosini de elinden sakın düşürmee onsuz keman çalınmaz :/
peki tsk ler :)
Ceyhun Çelik albümü çok güzel, sürekli dinlediğim halde sıkılmadım henüz. Ordan çalmayı deneyebilirsin
Adele-Skyfall
çook güzel buu mutlaka deneriim teşekkürler
Kabadayı dizisinde çaldılar geçen bi eski şarkıyı Taht Kurmuşsun kalbime diye.Tarzını bilmiyorum ama güzel olur bence.
bunu çal kemancı...
Farid Farjad - Golha .. :) en sevdiğim şarkıdır çalarım zaten
yalnız benim için çalar mısın?
Diyelim ki çaldım nasıl duyacaksın ki ? :)
kalp gözü diye bir şey duymadın mı?::))
iyi o zaman şimdi çalıyorum iyi dinle :)
teşekkürler kemancı:)
dadayım heeee eeeyeyyy bunu çal tabi çalabilirsen
farid farjad üstadınkilerini çalabiliyormusun?
Onun kadar iyi çalamasam da çalıyorum evet :)
ama uzun süredir aynı tarzda çaldığım için biraz farklı şeyler denemek istedim
haklısın .. Farid Farjad'ı dinlerken nerede olduğumu bile unutuyorum bazen
inşAllah bir dahaki sefere gidebilrsiin :))
ikinci bahar parçası aklıma geliyor nedense
alexander rybak ın eurovision şarkısı
ahmet kayadan güzel parçalar çıkıyor dene dostum
O sole mio
neredesin sen
Dünya'da bir yerde :)
aa doğruu :D ben unutmuştum o şarkıyı özür dileriim
Profesyonel misin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar