Okuduğum kitabın etkisinden çıkamıyorum ne olur tavsiyesi olan?

Arkadaşlar bir kitap okuyorum ama etkisi çok kötü oldu. Kitaba o kadar kendimi kaptırdım ki 1 ayda 3 seri okudum. Mesela arkadaşlarımla eğlenirken aklıma o geliyor ortamda sıkılıyorum bir an önce eve gitsemde okusam diye. Karakterlerini düşünüyorum acaba napıyorlardır diye sanki hayattalarda başka şehirdelee gibi. Ilerde o olayı yaşayacakmışım gibi oluyorum çok benimsedim her canım sıkkınken hep o kitaba koşuyorum ve bu beni çok etkiledi. Ne yapmalıyım bu hislerden kurtulmak için? Lütfen?
Okuduğum kitabın etkisinden çıkamıyorum ne olur tavsiyesi olan?
Cevapla