cesur ve güzel vardı ailede herkes izlerdi..
sonra büyüdük aşkı öğrendik bir dizi vardı vahşi güzel müptelası olmuştum :(
sonra büyüdük aşkı öğrendik bir dizi vardı vahşi güzel müptelası olmuştum :(
Rosalinda'yla Fernando vardıı ayyy 😂😂 bir de sahte dünyaları izlerdim güzeldi. Çirkin bety, asi yıllar... Hepsi çok güzeldiii 😄😄
Küçük ev :) ... sonra vahşi güzel vardı natalia oreiro ya bayılıyordum hey gidi günler :))
Cevap
5Cevap
Biz dallas seyrediyorduk bide yalan rüzgarı😁
seninle aynı yaştayım ama dallasa hiç denk gelmedim sadece biliyorum.
köyde büyüdüm ben ondan sanırım evde lektrik olmadığı günleri biliyorum ama annem izlermiş
Rosalinda'nın hastasıydım.
Rozalindaaaaaaaaaaaa aşkitellammmmmmmmm :D
vardı da adlaraını unuttum :)
cesur ve güzel, yalan rüzgarı
the o. c
Yalan rüzgarı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar