

bu silahi satmayı düşünüyorum. nereye satabilirim, ne kadar eder bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın.


üzülerek söylüyorum 18. yy silahı değil. ayrıca ne yazıkki elinde bir belge olmalı antika sayılması için tescillenmek zorunda.
çakmaklı dolma tabanca modeli değil bu. kurmalı yani mermi ya da fişek atar. buda demekki mermi teknolojisinden sonra imal edilmiş. hakkında daha fazla bilgi bulmak lazım. antika belgesi alarak emniyetten ateşli silah olduğu için sorun çıkmaması lazım. yeni yönetmelik ne der hiç bilmiyorum bu konuda.
@EROLdagci yok artık toplu tabancamı? 1859 remington görsellerine bakarsın.
Ben alabilirim
Özel msjnatarsaniz konusuruz
Üstüne kayıtlıysa yani kaçak değilse Topkapı sarayına falan ya da bu silah satan yerlere
İyi bir yer veya alıcı bulursan çok para eder, ama dikkat et kazıklamaya çalışırlar
Cevap
3Cevap
mynet. com/tv/yahsi-bati-150-yillik-silah-vid-3049123/
Pahalıdır baya
250 tl uygunsa ben alabilirim.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar