Çok çok beğendiğin bir kitabı en fazla kaç kere okudun?
Yoksa bir kere okurum ikinciye okuyamam diyenlerden misin?
Yoksa bir kere okurum ikinciye okuyamam diyenlerden misin?
murat menteşin ruhı mucerret kıtabını okuyorum daha yarısındayım bıtınce tekrar okucam bır cafe ortamında tek basıma kahkaha atıp herkesın bana garıp gözlerle bakmasına sebeb oldu çok ıyı kıtap tavsıye ederım...
Okuduğum kitabı tekrar okumam prensiplerim var benim
Çok beğendiysen?
Aşık olsam da okumam
Hayatımın farklı dönemlerinde tekrar okumayı çok severim. O an yaşadıklarımla bağdaştırım felan. Yani uzun süre geçmesi lazım tekrar okumam için :)
Aynen öyle. Ruh ikizim ^.*
😘😘😘 piraye yi okudun mu?
Sonunda yarım saat ağladığım, hayranı olduğum kitap ❤️
En sevdigim kitaaap❤️ Bende ağlamıstım çok. Lise zamanında okumuştum bu sene bir daha okudum. Çok güzeldi😍😍😍
Ben geçen sene okumuştum. Yine okurum ama önce listemdekilerin bitmesi lazım. 😄
@sametiedi e tabi kitap okumadan olmaz📖
Öyle bir çok kitap var ama bunun için vaktim yok. Okumadığım milyonlarca kitap var zaten :/
Aynen valla. :/
En mantıklısı o tabii.
O kadar kitap var ki okunması gereken. :/
İnsana ikinci şansı vermem ama kitaba veririm <3 :) 😄😄
Ouu sen kesin karar😂
Allah bozmasın🙊🙈
Aahahha çok içten oldu🙊🙈😂
Bende de var ondan ama sende daha çok fazla🙊🙈😄
Allah snein gibileri çoğaltsııın.
(Buna da içten bir amin bekliyorum) :D
Aminnnnnnnnnnnnn amiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn inşAllah :) Böyle br durumda @bahadirbilal ' i çağırmazsam olmaz :)
Amiin inşaAllah :)
Kitap hayattır hayat.. Zorla Kitap Okutma Derneğimiz yakında faliyete girecek... :)
Ve kitap her okuyuşunda başka bir anlam verir insana.. Bir kitabı defalarca okumaz insan... O kitap kendini defalarca okutur.. İşte o kitaplar varya.. ! Onları daha çok sevin.. :)
Ancak bu kadar güzel anlatilabilirdi bu durum :-) derneğe gelince beni unutma haberdar ve destekçi olmak istiyorum :-) @bahadirbilal :-)
Ricaa 😘
Cevap
27Cevap
bir kitabı 5-6 kere okumuşluğum var. diğerlerindede 2-3 defa döner döner okurum insan önceden farketmediği ayrıntıları farkediyo hem. kitabın sana verdiği zevkle alakalı bişey bide bu. aynı tadı verebiliyosa 100 defada okuyabilirsn
Beğendiğim için değil ama bende anlamını yitirmiş olan kitapları iki kere okumuşluğum var daha çok bana hitap eden filmleri 3-4 defa izlerim daha detaya inip senaristin tüm düşüncelerine vakıf olabilmek için.
tekrar okumak değil de ara ara tekrar çizdiğim burası iyiymiş dediğim yerleri hatırlamak için tekrar okurum zaten bütün hikaye o sırada yeniden canlanır kafamda okumuş kadar olurum.
Vallla abla kac kere okudummmmm... ben hic okumuyorum
Eşinize yılda kaç kere kitap alıyorsunuz?
Adımdan da anlaşıldığı gibi çoğu kitabı 2 kere okumuşumdur. Açlık oyunlarının 3 kitabınıda 2 kere okudum. ve daha çok var tabii :d
kitap okumayı i. o 4. sınıfta bıraktım, hiç 2 defa üst üste okumadım
Kitapsız hayat mı olur. :/
oluyormuş demek :)
Ona hayat diyemem ben. :/
ben memnunum
okurum bazen.. ama genelde yeni kitaplar alıp okumaktan yanayım
bir kitabi ikinci kez okumayanlardanim ben. Hatta okuyamayanlardan
Valal bir kitabi cok begenmistim sadece ama 550 sayfa felandi bir daha okumayi denedim basaramadim
Okumam.. Heyecanı bitmiş, büyüsü kaçmış bir daha okursam en sevdiğim olmaz heralde.
Uçurtma Avcısı : 2 defa
Hz. Ali İlmin Beldesi NFK - 3 defa
Gideonun Casusları MOSSAD - 2 defa
Uzun zaman önce okuyup hala etkisinde kaldığım ama ismini hatırlayamadığım bir kitap var
Kitap okumaktan ziyade yazmayı yeğlerim.
Hayat okumak için çok uzun yazmak için çok kısa.
@Zeynep_61 Sen hayatın boyunca okusan da hep başkalarının yazdığı hayatları, romanları, hikayeleri, eleştirileri vb. okuyacaksın. Ama yazarsan herkes seni okur. Okunursun. Feyz alınırsın, ders alınırsın,
örnek alınırsın. Yazarsan ölsen de geri de birşeyler bırakmış olursun. Varsa yeteneğin yazmak daha iyidir. Tabi Kur'an-ı Kerim'i ayrı tutuyorum bunların yanında. Onu hergün, her saat, her dakika , her saniye okusan da yetmez.
@Zeynep_61 Rica ederim
En beğendigim yerleri açıp tekrar okurum. Ama bir filmi tekrar tekrar aynı duyguyla izlemişliğim vardır :)
okumadım ama çok beğendiysem aradan belli bir süre gecince tekrar okurum. her okudugunda farklı anlarsın çünkü
evet okudum. 4 kere okumuştum sanırım, ismini hatırlayamıyorum da konusunu hatırlıyorum
Ikinci kere okumam, hatta filmleri bile 2. Kere izlemem zevk vermiyor bildigim sey
Bir kere okurum önemli yerleri kaydeder geri dönüş yaparsam o kısımlari okurum :))
Stephan king "kara kule" serisini hiç sıkılmadan 2 kez okudum
Sevdigim kitaplari tekrar tekrar okurum filmleri de izlerim
Beğendiğim sözleri not alırım onlara bakarım kitabı baştan sona okumak yerine başka kitap okurum.
bir çok kez okudum ama küçükken şimdi ara ara hatırlamak amaçlı sayfalarına göz gediririm
Cok okudum. lord of the rings serisini , hobbit, silmarillion ve diğer lotr kitaplari.
A thousand splindid sun 3 kere okudum muhtesem bir kitaptir tavsiye ederim.
Okumadim ama okuyasim gelmişti tekrardan
Barbaros hayrettin paşa
En cok beğendiğim kitap 1500 sayfaya yakın. Gözüm yemiyor.
Çok beğendiğim kitaplar oldu fakat tekrar okumadım.
robinson u 4 kere okudum :)
Ouu iyi :)
afetmem okurum adalı her kitap favorimdir :)
Adalı kitap. Ahahah iyiymiş ^^
bir yerde ada varsa orda bende varım :)
Nerden geliyor bu ada merakı?
hep barbie den adalar prensesi ya bir umut :)
Ahahahahaha😂😂 Değişik ssdfs
:D:D
bir ilkbahar sabahı güneşle uyandın mı hiç?
Hayır. Uyandığımda kar yağıyordu.
Burada soruları ben sorarım.
Riyazüs Salihin çok güzel.
5 defa okuduğum bir kitap var
Siz kimi kandırıyorsunuz :)
Bilmem.
Sen hiç kitap okudun mu :) sana soru sormadım kitabın ismini yazdım.
Ouu tamam.
Evet okudum :)
Piraye canan tan
Evet ancak sadece Nutuk ve Kavgamı öyle okudum..
Çok çok beğendiğim kitabı bile 1 kere okudum
semeekantı 2kere okumuştum.
Bir kere yeter ikincisi zaman kaybı
şibumi asla vazgecemiyeceğim bir kitap
3. Kez okucam inş
Hangi kitap?
Bedel
Tekrarı hiç mantıklı değik
beğendiğim kitabı defalarca okurum
Bir kez okurum tekrar dönmem aynı kitaba...
Sıkılırım okuyamam
Okudum
okudum
Okurum.
Evet okumadım
Okudum
Danabaş köyü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar