@Kenijey görüşten sonra engellediğin için =)
Fifty Shades Of Grey filmi hakkında?
@Kenijey görüşten sonra engellediğin için =)
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki filmi de izledim ama beni kitap kadar etkilemedi. Birazdan söyleyeceklerimi daha iyi anlaman için kitapları okumanı öneriyorum. :) Çoğu insanın "zinaaaa, ayıp yahuuuu hede hödö"süne karşılık olarak fikrim: Bir insanı tamamen elde etmeyi onun bedenine tamamen ulaşmak olarak görüyoruz. Onu bedensel olarak elde edince bize ait bir malmış gibi kabul ediyoruz. Oysa öyle değil. Birbirlerine her şekilde dokunan ama kalplerine dokunamayan bir çift var karşımızda.. Asıl önemli olanın kalbe dokunmak olduğunu, öbür türlüsünün geçici bir şey olduğunu anlattığını düşünüyorum ben. O yüzden kim ne derse desin, altında derin manalar yatan bir seri bu :)
Kesnnnnlikle kıtabını almanı öneririm filmi beğendiysen kitabina bayılırsın gerçekten konusu bizim Abazaların anladığı üzere Seks ve Kölelik tarzı işler değil...
Filmde bayaa baya sahneler eksık ve atlatılmış kıtabında hersey daha detaylı ve ince bir şekilde işlenmiş tavsiyemdir 3 kitabınıda alın en fazla 1 haftada bitirirsiniz..
Anlayan kişileri görmek gerçekten güzel. Kalitesiz insanların arasında varmış kaliteli olanlar..
Kitap gerçekten kalıtelı ama bizim Kafaları şeylerine çalışan insanlarımız cogunlukta olduğu ıcın kıtabı cok yanlış anlıyorlar...
teşekkür ediyorum güzel sözlerin için ayrıca.
Aynen öyle. Ben teşekkür ederim.
yok ya. abazalar mi anliyomus oyle.
ne alakasi var.
cinselligin kendisi fetisisttir zaten.
orada heraldeki gonzo isi bir p*rno filminin senaryosu olmayacakti yani.
aptal bir kadinin vicik vicik olmus cinsel hazlardan murekkep biraz da melankolik yasami.
salak kadinlardan nefret ediyorum.
senaryosu "iyi kotarilmis" birinci sinif isi bir erotik film.
en nefret ettigim sey de vicik vicik erotik sahneleri sanki oyle degilmis gibi izlemeleri (ki bu da bir cesit
bastirma edimidir) ki aslinda tum p*rno filmlerinin iyi kotu bir senaryosu vardir.
yani direk kaba bir cinsellige yoramayacagimiz ikame niteliginde kucuk oykuler vs bulunur.
cok zorlaniyorum anlamakta.
@Küpido anlayacağını bilsem cevap verirdim.
Sabahtan beri bakıyorum, sevişme sahnesi yok. Göremedim. :):
geikoo.s3.amazonaws.com/...5354e9c5bd3bde7_big.jpg
kitabı daha güzel kardeşim kitap okumayı seversen bir bak derim ben filmde güzel konusu falan etkileyiciydi :)
Aynen, teşekkürler =)
Cevap
4Cevap
Ben kitabini okudum, filmi kast, kitaba uymuyor diye izlemek istemedim...
Aslinda ortada psikolojik bir olayda var, tum seri okununca daha iyi anlasiliyor...
Ama insanlar sexuel acidan bakmayi birakip, psikolojik yonunu umursaniyor genelde
İnsanlar anlamıyor çünkü. O kadar zeka bizim milletimiz de yok maalesef.
Aynen katiliyorum... aslinda adamin kendine dokundurtmamasi felan hepsi ayri hir ayrinti, ama dikkat eden yok :/
Kitabin yaninda film cok eksik izledigim zaman kitabin ceyregi bile degildi hani hoca ozet cikarin der ya eskiden 100 sayfalik kitabi bir basindan bir ortadan bide sondan yazardik, kitabin 3unude okumus biri olarak vakit kaybi diyorum.
Aslında acaba kitabını mı alıp okusam diyordum izlemeden önce. Film gayet güzeldi. Kitabı 10 kat daha güzeldir kesin. Ondan size öyle gelmiştir.
Evet iste kitabin yaninda nokta bile degildi diger 2 sinide oku ve yeni film ciktiginda aradaki daglar kadar farki gorebilirsin.
Filmi izlemeseydim kitabını okumayı isterdim. Sınavlar arasında vakit bulamam diye hiç bulaşmıyım filmini izliyim dedim. Hata yapmış olabilirim.. =/
Filmin kalitesizligi pacalarindan akiyodu ben hic begenmedim. Filmden sonra da kitabina ilgi duymak hic icimden gelmedi. Trailerda cook muhtesem biseymis gibi duruyordu da b*k cikti.
Buyuk ihtimal kitabi guzeldir falan filan ama benim hosuma gitmedi ilgi de duymam
Film aşkı değilde cinsel hayattaki anlaşmazlıkları anlatıyor biraz da aşk üstüne yoğunlaşsalar daha hoş bir film olurdu bence
Final sahnesini anlamadım sadece geri kalanı güzeldi
1. kitabın yarısını okudum ama zaten anlatılanlar da benim okuduğum sahnelerdi genellikle bir çok yerde atlama yapıldı filmde hani ama yinede iyi iş çıkarmışlar anlatılmak istenene gelince farklı yaşam tarzlarının buluşması olarak yorumluyorum bn :)
film bokum gibi. sadece seks fantezilerinin üzerine çekilmiş. neresini beğendin diye sormuyorum, abazanlıkta çığır açmışsın kendini rezil ettin tebrikler
Senin gözünden bakınca bir kadının seks günlüğü Oscar alır o zaman kanka
Yok, almaz.
ben de cok begendım seveek okudum severek ızledım
Hakkını vermişsiniz =)
Yapılmış en boş film.
bende beğendim
Gerçekten beğendin mi filmi?
ben beğenmedim hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar