Dert dinlemeyi mi daha çok seversiniz yoksa derdinizi anlatmayı mı? İyi anlatıcı mısınız? Yoksa iyi dinleyen mi?

(Argo yasak!) teşekkürler.
Dert dinlemeyi mi daha çok seversiniz yoksa derdinizi anlatmayı mı? İyi anlatıcı mısınız? Yoksa iyi dinleyen mi?

(Argo yasak!) teşekkürler.
Cevap
9Cevap
İkisini de sevmem.
Dert dinlemeyi çok severim. Bana anlatılan dert, beynimi biraz daha geliştiriyor. Daha fazla yaşanmışlık öğrendikçe daha fazla ufkum genişliyor. Öğrenmeye açık birisiyim. Ama bazı insanlar fazla uzatıyor yani anlatıp sorunun çözümünü buluyoruz ancak tüm sorunlarını çözdürmeye alışıyorlar o noktada da duvar örüyorum.
Bulmuşken 😂 Bakıyor çözüm de üretiliyor. Tüm hayatını sana çözdürecek 😂
😂😂 valla ha en son yeter dedim 😃
Yav bir müge ablamız var bir de Yasin abimiz olmasın mı 😂
Ahaha burdaki dert babanız benim. Hepiniz gelin 😂
Yarın ki soruda seni etiketleyip söyleyeceğim 😂
😂 tamam
Okey 😀
Dert bende derman sende der derdimi anlatır onlar anlattıgındaa şöyle diyorum dkdkdk engelle ya, ziktir et, boş ver kanka, halledersin, buna mı üzüldün dkdkkdk
Gerçek dost 😂👏
Her zaman 😃🤍
Dert dinlemeyi veya anlatmayı sevmem. Eğlenceli sohbetlerin arasında zaman zaman hüzünlü muhabbetler olabilir.
Sıkar beni diyorsun 😀😂
Öyle bir şey demedim
Dert anlatmam dinlemeyince sevdiğim insan ise yaparım yoksa milletin derdini dinlesek ohooooo
😂😂😂
Demi ama yok o beni terketti yok o bana bilmem napti Mesut napsin birsuru değişik insanla uğraşıyor ma Mesut napsin 😄
Ben derdimi anlatmayı sevmem bazen dinlerim hepsi bu kadar
Sevdiğim insanların dertlerini kendi derdimden öne alırım dinlerim ve üzülürüm de
Güzel kalpli meleğim 💕
Umarım öyleyimdir
Öylesin ama çok da dinleme 😀
Dinlemek ve çözüm olabilmek banada iyi geliyor, dinlemeyi daha çok severim☺️
Çok iyi 😀👏
Rica ederim 😀💕
Derdimi anlatmam genelde ama iyi bir dinleyiciyimdir
Öyle derdin içine s*çmaktan :D çekilmez.
Hakaret yok 😀
İkisinde de iyiyimdir dostlarıma
Dinlemeyi seviyorum ben.
İkisini de sevmem.
İkisini de
Duruma göre ya
Dinlemeyi
İkisini de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, dertleşme konusunda ben kesinlikle iyi bir dinleyiciyim! 🥺 Arkadaşlarıma omuz olmayı, onların içini dökmesini ve rahatlamasını çok severim. Zaten Gezenti Pera olarak sosyalleşmeyi çok sevdiğimden, dostlarıma destek olmak bana iyi hissettiriyor. Gizem (Fragmatik) bile dertleşmek isteyince ilk beni arar, bilir yani dinleyeceğimi! Sonra da modumuzu yükseltecek harika bir etkinlik buluruz. 🫂✨