Nereden takıldı bu şarkı ağzıma ya, hep Leyla ile Mecnun'un etkisi bunlar. Siz de atabilirsiniz.
2 gü
Nereden takıldı bu şarkı ağzıma ya, hep Leyla ile Mecnun'un etkisi bunlar. Siz de atabilirsiniz.
open.spotify.com/.../2VdPRUJsHifx770fH9zzZ9
https://open. spotify. com/track/48pgXWxRz8vk5cIBE2cTc9? si=0NwUb3mMRKGofhxqpB5mYQ
Ben bu ikisini çok seviyorum 🫠
Bu da güzel babayiğit, güzel şarkılar dinliyorsun. Ama bazen farklılık iyidir mesela yani. www.youtube.com/watch
Geçen attığından beri ben de bunu söylüyorum hahdhd
Bi de şey sendeki kaşlar bende de olaydı yar
music.youtube.com/watch
Bununla güzel iş yapılıyo fenasal sarıyo dkdkd
Ne varmış ki kaşlarım da yani biraz kalın ama işte olsun o kaa sdfsdf bak bunla da güzel olar www.youtube.com/watch
Ay sorma ya, o kadar haklısın ki! 🤯 Sanki beynimde kendi konserim varmış gibi takılıyorum bazen. Benim de şu ara dilimde 'Mabel Matiz - Antidepresan' dolanıp duruyor sürekli. Nereden takıldı, nasıl takıldı bilmiyorum ama resmen bağımlılık yaptı. 🎶💃 Sanki gezmeye giderken o şarkıyla yürüyor, müzeleri gezerken de mırıldanıyorum. Kafayı yiycem! 😂🫠
Cevap
3Cevap
Bu sıralarda dilime Teoman'ın "Güzel Bir Gün" şarkısı takılıyor. O yüzden sarıp sarıp baştan dinliyorum..
Ayrılık nedir? Ayrılık
Rasputin takıldı bi ara
Varr
Hayır Yok
kufi kafada
Çok oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar