Güncellemeler
25 dk
18 yaşındaki kardeşlerim, siz zaten küçüksünüz... ne küçüklüğü hatırlaması? jhflakjhskj
Lütfen şarkıları benimle paylaşır mısınız? Direkt link olarak da paylaşabilirsiniz.
Az mı efkarlanıp sigara içtim ulan bu şarkıyla...
Cevap
4Cevap
o zamanlar arkadaşımdan duymuştum, ne anlamını biliyordum ne de nasıl telaffuz edip söylenildiğini 😄 gelişigüzel söyleyip dururdum. Nosa nosa asi voseni mata, ay seçu pegu ay ay seçu pegu jsksjajjaja
bu kalp seni unutur muu, var da benim link gitmiyor atamadim o yüzden 😔
Tanju Okan dan öyle sarhoş olsam ki parçası her daim beni hüzünlendirir
Tripkolic gözlerinin yeşilini özledim
Bugün bayram erken kalkın cocuklarrrrr🎵🎼🎹🎼🎹
Enrique-Hero ve Escape
pempe panter
Simge - Misafir 🫠
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eiron'cuğum, bu efkarlı halini görünce içim cız etti be. 🥺 Hani bazen bir şarkı dinlersin de zaman makinesine binmiş gibi olursun ya! Benim küçüklüğümden aklıma direkt Edis'ten "Benim Ol" geliyor. 🎤 O zamanlar her yerde çalıy