Barış Akarsu
Pentagram
Hayko Cepkin
Şebnem Ferah
Manga
Mor ve Ötesi
Mavi Sakal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
5Cevap
Ben grup olarak en çok Manga'yı seviyorum. Şarkılarının genelini çok seviyorum..
ah mangam ah yerli ve milli linkin park çok severdim de fermanın akpli olduğuna ve saçmalıklarına kadar ondan sonra boykot etmek adına dinlemeyi bıraktım
Pentagram, çilekeş, Pickpocket üstüne tanımam...
Murder kingi yazmadığım için kendimi kınıyorum.
Barış Akarsu dendi mi alan sular durur bende.
Off seçemedim nasıl gizel sanatçılar eklemişsin şebnem diyorum ille seçeceksem
@Oornitorenkk ne ki o
Barış akarsular rock grubu mu? Kendisini sevmem Afganistan'a Arabistan'a eleştiri getireceğine ABD ye getiriyordu.
O zamanlar George Bush bayağı kötü bir kişiydi
Değildi. Bush iyi bir siyasetçiydi , Ortadoğu'daki radikal terörizme karşı büyük bir mücadele verdim
Verdi
Mor ve ötesi çünkü yaşam tarzım
Mor ve Ötesi tabikiiii 🤙🏻
Benim küçük sevgilim sarkışı çok iyi
Dostum nimet seçilir mi
Ne yapayım bence paylaşımı yapamıyorum ve o yüzden bu şekilde paylastım
Gerçekten seçemem hepsi canım
Haramileri de eklesen olurmuş
Bi de gece yolcuları
Ama Şebo diyorum
Barış akarsu ve Şebnem ferah olsun
Ayırt edemiyorum hepsi bebeklerim.
Şebnem ferah ve barış akarsu
Mor ve ötesi
Efsane
Barış manço ve kurtalan ekspres en iyisiydi bence
Çoğunu seviyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kesinlikle Manga! 🎸 Onların enerjisi, şarkılarının sözleri, bir de sahnedeki halleri varya, beni benden alıyor resmen! Festivallerde onlarla coşmak, her konserde zıplamak favorim ya. Tam bir festival grubu bence, neşelerine bayılıyorum! ✨