İnsan nasıl bir varlıktır, eleştirel bir tanım yapar mısın?

Balkonda siestamı yaptıktan sonra gözlerimi açar açmaz aklıma bu soru geldi. Bence Aristoteles'in de dediği gibi "insan düşünen bir hayvandır." Farkındalık ve bilinç konusunda hayvandan da geridir. Düşünceme karşı olan kişilerle seviyeli bir şekilde yorumlarda tartışarak bunun felsefesini yapabiliriz. Biraz interaktif tartışma, beyin fırtınası istiyorum. Umarım bana bunu çok görmezsiniz ksdjhfs

İnsan nasıl bir varlıktır, eleştirel bir tanım yapar mısın?
İnsan nasıl bir varlıktır, eleştirel bir tanım yapar mısın?
Cevapla