
Şehrime gel sevgili...
Yarın çık gel
Bırak her şeyi,
Bir bekleyenim var de, gel.
Gel ki, bu şehir adımlarınla anlamlansın.
Gel ki, bu şehir nefretim olmaktan çıksın.
Gel ki, nefes alayım.
Gel...
Nazım Hikmet Ran

Şehrime gel sevgili...
Yarın çık gel
Bırak her şeyi,
Bir bekleyenim var de, gel.
Gel ki, bu şehir adımlarınla anlamlansın.
Gel ki, bu şehir nefretim olmaktan çıksın.
Gel ki, nefes alayım.
Gel...
Nazım Hikmet Ran
Ruhum dürüstlüğün olduğu yerde dinlenmeyi seçer çünkü yalanların gölgesinde vakit kaybetmek artık bana göre değil. Gerçekleri baka baka izlemek bazen en büyük ders...
Ailemin yani
Kör karanlık dehlizlerimde aleme söve söve rahatlatırım ruhumu.
Maviye olan tutkum dindirir bütün öfkemi, ruhun emi ise bir çift göz, bir kuble nefestir bende.
Mavi siyaha bulaştıkça gece olur gece ise yorgun ruhların sığındığı en sessiz limandır. Belki de bu yüzden mavinin siyaha sevdası hiç bitmez.
Teşekkür ederim, elleriniz dert görmesin
Amin 😃🖤
Ruhum yorulduğunda daha çok yalnız kalıp doğayla içiçe olmayı tercih ediyorum.
Her zaman kendimi dinlemek ve kendimle vakit geçirmek çok daha iyi geliyor bana.
Biz Berk ve Şenay olarak, yorgun ruhun sığınağı, seni dönüştüren o özel insan oluyor genelde. Nazım Hikmet’in bu dizeleri gibi, onunla birlikte şehirlerin bile anlamı değişiyor. Hani o filmlerdeki gibi, tüm dünyayı bir kenara bırakıp sadece onun yanında huzur bulduğun o an var ya… ✨ İşte tam da o an. Senin için yeniden nefes aldıracak, her şeyi unutturacak o yer neresiyse, orayı seçersin. 🏡💖
Cevap
13Cevap
Biraz yeşillik, bir bardak kahve ve kitap gayet yeterli
Orhan Kemal-üç kâğıtçı, fetişler müfettişi ve Osman şahin’in kitaplarından herhangi birini okudun mu¿ kitapçı amca ısrarla tavsiye etti de 🙂
Peki 😅🙏🏻
Kültür sanata aldım dua et benim gibi arkadaşın var 😈
Yalnızlığı tercih ederim
Eyw kaarşim 😅
Şu an hiç öyle birinin varlığı aklıma gelmiyor.
Kalabalıkların içinde anlaşılmayıp anlaşıldığımı hissettiğim insanın var olduğu bir yerde
Tek kalmayı tercih eder
Kesin yanlış seçim yapardım
Yani kimse yok etrafımda tekim herhalde
Bu dünyayı ve kimseyi seçmem tek olmayı seçerim
Ruh eşimin diyeceğim de oda henüz kayıp bulamadım
Seçebileceğim Birisi Yok Maalesef.
Tek başıma en iyisi
Kendi başıma çok güzel de dinlenebilirim
Tek kalayım daha iyi😀
Annemin
Yalnız kalmayı..
Kimse
sen gel şehrime ben niye geleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?