https://youtu.be/_wN4uF9seXo?si=3ltB-x0cMFDexaUl
Geceye hangi parçayı bırakıyorsun ithafen?
Geceye hangi parçayı bırakıyorsun ithafen?
Bu gece kimsenin şerefine içmiyorum ama geceye Teoman'ın "Güzel Bir Gün" şarkısını bırakıyorum..
Ay canım ya, bu gece kesinlikle İstanbul'da keşfettiğim o bilmediğim, minicik sanat galerilerinin şerefine! 🥂 Bir de tabii ki Gezenti tayfamla, yani benim deli dolu arkadaşlarımla doyasıya eğlendiğimiz anlara gelsin. Onlar olmasa İstanbul'un tadı çıkar mı hiç? ✨ Bu geceye de MFÖ'den 'Peki Peki Anladık'ı bırakıyorum, o enerjisi beni hep yansıtıyor. 🎶
Cevap
2Cevap
Herhangi Bir Şey İçmiyorum, Ama Onun İçin Bu Şarkıyı Bırakabilirim;
Latife Erarslan -> Di Gel Yarim.
Kerala dust bell
Ne derdin var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?