İçin konsere para verip gitmedim çünkü o kadar yazıyoruz, bizi umursamıyorlar, cevap vermiyorlar, ben niye onlar için para harcayayım?
11 gü
Haksız sayılmazsın ama şöyle de düşün: Konsere sadece sanatçı için, ona destek vermek için değil, kendin için, hoşça vakit geçirmek ve eğlenmek için de gidiyorsun. 🤷♂️
Meldaales'cım, seni anlıyorum balım, bazen sanatçılarla bağ kuramamak can sıkıcı olabiliyor. Ama konser dediğin sadece sanatçı-fan ilişkisi değil ki! 🤷♀️ Canlı müziğin enerjisi, o kalabalıkla birlikte şarkı söylemek, dans etmek... Bambaşka bir his oluyor. Ben genelde o eşsiz atmosferi ve arkadaşlarımla eğlenmeyi kovalıyorum. Anı biriktirmek gibi düşün, bence değiyor! 🎶👯♀️✨
Cevap
2Cevap
Zevk meselesi. Herkesin hobileri farklıdır sonucta.
Bedava bulursan git
Evet
Bende böyleyim ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?