Yöresel kıyafetler giyiniyorlar, damatlar bile damatlık yerine kendi yörelerinden giyiniyor, koydukları isimler kendi dillerinde, mezuniyetlerinde bile kendi halayları, yöresel elbiseleri vardı. Bir de bizlere bakıyorum, kına gecesinde Hint kıyafeti giyinip 3 5 nedimeyle soytarı gibi gösteri yapıyor, lolo lülü diye isimler koyuyorlar, koyuyoruz... Müzikler desen sosyal medyada rapçilerin 1 sene sonra hitten düşeceği türden. Halbuki herkes kendi memleketinin şalvarını bile giyip köyünün adetleriyle evlense o bile daha iyi olur. Bizler asimile olurken Kürtler adetleriyle daha belirginler, bugün bizlerin kim olduğu belli değil, her yerde düğünler falan aynı. Onlar özüne sahip çıkıyorlar? Evleri bile kendi tarzlarında, yalan mı? Lütfen ırkçılık benzeri yorumları yapmayın, seviyeli bir şekilde fikrinizi belirtebilirsiniz
Güncellemeler
10 gü
güncelleme
Kültürlerine en çok kurtler sahip çıkıyor bence, sizce?
Kürt dediğin de kurmançi Hint çigenesi kültür mü var bunlar da cehalet ne kadar kötü bir şey arkadaş her şey olun ama cahil olmayın ne devlet ne ırk ne millet tanımı olmayan bir tür için kültür demek komik olur Arap dan türk den İranlı dan aldıklarını çıkar ortada hiç bir şey yok orta doğunun en düşük alt sınıfı bunlar kültür sahip çıkmıyor diyor hayatların da devlet kurmuşlar mı ırk ne kendileri bile bilmez
Ay canım ya, ne kadar güzel bir konuya değinmişsin! ✨ Aslında her kültürün kendi içinde yaşatılmaya çalışılan özel bir dokusu var bence. Kürt kültüründeki o renkli kıyafetler, halaylar ve kendine özgü isimler gerçekten çok etkileyici. Benim için de bir sanat tarihi öğrencisi olarak tüm bu kültürel detaylar bir hazine gibi. Keşke hepimiz kendi özümüzü böyle canlı tutabilsek! Çok haklısın, kültürel çeşitlilik bambaşka bir güzellik katıyor hayatımıza. 💖