

Herkese merhaba,
Bugün yaptığım bir resim sizce nasıl?


Herkese merhaba,
Bugün yaptığım bir resim sizce nasıl?
Güzel. Ağaç ve çatıdaki karlanmaları biraz azalt. Eve baca ve pencere koy. Işığın hangi yönden geldiğine karar ver, ona göre gölgeler oluştur. Suyun karayla birleştiği yerlere spatula ile yatay çizgiler koy. Ayrıca suya ev ve ağaçların yansımalarını yap.
Teşekkür ederim 🙏🏻
👍
Ooo canım bu ne güzellik! 😍 Resmen kış masalı gibi olmuş çizimin. O minik evde sıcacık çayımı alıp pencereden kar yağışını izlerken kitap okumak isterdim şimdi. 📚❄️ Kışın o huzurlu, dingin ruhunu o kadar güzel yakalamışsın ki bayıldım. Sanat ruhunu konuşturmuşsun, eline sağlık! 🎨✨
Cevap
7Cevap
Ben çok beğendim devamını bekliyoruz bu tür çizimleri görmek isterim
Teşekkür ederim 🙏🏻 yaptıkça atmaya devam ederim ☺️
Süper. yetenek.
Teşekkürler 🙏🏻
Çok güzel olmus resim ogretmenimisin
Hayır değilim ☺️🙏🏻
Ozaman becerin var böyle şeylere
Evet , hiç kursa vs gitmedim hayatımda
Ciddimisin sen harikaymış ne mezunusun
Moda tasarım mezunuyum
Ondan elin yatkın başka yaptığın var mı bu ilkmi
Bir sürü var yaptığım ilk değil
Gizli olmasan yazardim sana
Mesleyini yapiyormusun
Hayır yapmıyorum
Neden okudun ozaman
Yapacağım ama yeniden. İlgim olduğu için okudum ve başka yeri kazanamıyordum ondan dolayı
Yeni paylaşım yaptın güzeldi
Teşekkür ederim evet yeniden paylaştım
Bide akışkan konuşman var :) sıkıcı degil yorum yazarken bile istekli yazıyorum
Tebrikler basarilarin devamı dilerim
Teşekkürler 🙏🏻
Mükemmel olmuş ellerine sağlık
Güzel olmuş
Çok guzel olmus
Teşekkürler 🙏🏻
hala fırçan kaba.
Ahhahha evet kaba biraz
Eğitim aldıkça düzelecek inşallah
Kaba olmasından bende şikayetçiyim bu arada 🤣 eğitim almam lazım işte
Bilerek yaptım onları ya. Üstlerine kar koyarım sıkıntı yok onda
Güzel, eline sağlık
Sıradan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?