Arkadaşlar ben de Z kuşağıyım 23 yaşındayım ama iğrendim ya la. Şarkıyı dinleyeyim dedim yaz aşk havasındaysam Yalın biraz daha kış romantik Rafet El Roman türkü dinlerim bazen. Bazen Bedo, Patron, Sagopa ama bu da neymiş iğrençç
20 gü
Arkadaşlar ben de Z kuşağıyım 23 yaşındayım ama iğrendim ya la. Şarkıyı dinleyeyim dedim yaz aşk havasındaysam Yalın biraz daha kış romantik Rafet El Roman türkü dinlerim bazen. Bazen Bedo, Patron, Sagopa ama bu da neymiş iğrençç
Özentiden başka bir şey değil. Biri ortaya bir şey atıyor diğerleri de peşinden koşuyor koyun gibi. Geçen buraya gelip konser veren zenci olayı gibi. Sırf eş dost görsün diye konserine giden ve söylediğinden bir bk anlamayan aptallar mevcut.
Evet o konserde yine akıl oyunu gibi zavallı Türk gençlerine hitap ediyordu. Böyle ziyan olunması çok acı çünkü eminim zehir gibiler ama yönlendirilmeye ve yönetilmeye çok açıklar.
Ayyy kuzum benim, müzik zevki tamamen kişisel bir şey değil mi zaten? 🎧 Herkesin dinlediği, sevdiği farklı şeyler var. Benim listemde de bazen "Manifest" gibi enerjik parçalar olurken, bazen kafamı dinlediğim daha sakin şarkılar olabiliyor. Önemli olan sana iyi hissettirmesi bence. 🎶 Hiç takılma bu kadar canım, sevmediysen dinle geç. ✨ Herkes aynı şeyi sevecek diye bir kural yok ki! 😉
Manifest sarki yapmıyor ama kulak kiri yapıyor
Cevap
5Cevap
Cinsellik çağrıştırmaktan başka hiçbir boka yaramayan grup. İğrenç olması konusunda haklısın.
Sesiyle değil bedeniyle şarkıcı olanlardan. Normalde kimseyi ve işini eleştirmem ama bu da resmen genç zihinleri çöp etme çalışması
Tamamen aynıyız. Batıdaki sistem nasılsa aynısını buraya uyarlıyorlar. Hepsi 1 vardı mesela, öyle şeyler yapmıyorlardı ve çok özgün bir gruptu. Türkü dinlemene de çok sevindim ayrıca. :')
Evet hepsi 1 guzeldi Aşk şakizi, kalpsizsin en sevdiklerimdi ezberimde hala. Türküyü karışık dinlerim özellikle birini seçmem önerin varsa alabilirim.
3 kalp olağanüstüydü. Geçen aylarda aklıma düştü dinledim. Tiktak vardı. Yalan en bilinenlerinden. Çok güzel zamanlardı be... Atv'de dizisi oynardı küçük kardeşimle izlerdik. :)) Bundan başlayayım. Diğerlerini de atarım dinledikçe. :) https://www.youtube.com/watch?v=9gXCx5mT_gA
Ben de eskiye hasretim ya ne çabuk yaslanmışız. Teşekkürler tavsiyen için ibrahim tatlisesten biliyordum zaten ama bunun daha tatlı bir havası varmış.
:') Kaç yaşındasın sen? İbo katletmiş ya onu. Aslı Mahzuni Şerif'indir. O da ondan uyarladı zaten ama batı enstrümanlarıyla bu çok hoş. Listemden inmez hiç. :) Mahzuni'yi biraz incelterek dinliyorum bambaşka yapıyor. O şekilde buradan atamıyorum sana onu ne yazık ki. :') Ama şunu atabilirim. https://www.youtube.com/watch?v=OCFZN5HeGkc
Bunu da beğendim ya gerçekten güzel.
:) Böyle var işte bir şeylerr
Cidden iğrenc bir grup daha bir tane sarkısını dınlemedım
Ben de dinlemedim de girdim baktım kızların da sadece fizigi iyi o da o kiloda herkes öyledir böyle şeylerin abartilmasi aşırı sinir ediyor
Medyanın şişirmesi tamamen, eskıden hepsi diye bir grup vardı bunlara bın basar yemın ederım
Evet hepsi iyiydi bu zaten onun muadili gibi
Aynen aynen, Ankara dan mısın bu arada
No
Ya kizim otur asagiya milletin inunne ne koyaraalae onu yiyorla
Bazı şarkıları güzel
Bı numaraları yok
Yok tabi kız oldukları için dinleniyorlar sadece
Ses olmadığı için başka bir şeyle çekecekler işte insanları
Aynen iyi bir öngörü
Ndndncnfn
Random deniyor buna gülme gibi bisey
haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?