Ya bu gencler manifest diyip duruyor bi bakıyımdedim igrenc degil mi?

Arkadaşlar ben de Z kuşağıyım 23 yaşındayım ama iğrendim ya la. Şarkıyı dinleyeyim dedim yaz aşk havasındaysam Yalın biraz daha kış romantik Rafet El Roman türkü dinlerim bazen. Bazen Bedo, Patron, Sagopa ama bu da neymiş iğrençç

Ya bu gencler manifest diyip duruyor bi bakıyımdedim igrenc degil mi?
Cevapla