Benim için hepsi saçma. Bir insanın bedenini veya uzvunu ilk tanıdığı bir insana bırakıp üzerine resim yapmasına izin vermesi bana saçma gelmiştir. Kaldı ki birine ilk tanıştığınızda oturup bir şeylerden konuşmaya gelmesi için çok zaman geçmesini doğru bulan bir sürü insan var. Elbette herkes aynı düşünmeye bilir. Seven çokturda. Dedim ya benim için hepsi saçma. Bir şeyi işinize geldiği gibi yapıyorsanız (adı ne olursa olsun.) benim gözümde de kişinin insan olma ihtimali bile yok.
Bu saydıkların dövme yaptıran hemen hemen herkeste olan şeyler ve güzel görünüyo bana vücudun belli olmayan yerlerine yapılması saçma geliyor mesala boyun sırt ayak bileği hem sen görmüyosun hemde başkaları o zaman yapmanın ne manası var ki saçma
Ay canım Elleira, dediklerine katılıyorum bazen öyle dövmeler görüyorum ki şaşıyorum! 🤯 Benim gördüğüm en saçma şey, bir arkadaşımın koluna yaptırdığı kocaman bir süpermarketin logosuydu. 🛒 Bence o anki hevesle yapılmış ama şimdi ne yapsa kapatamıyor garibim. 😂 Düşünsene, ömür boyu reklam panosu gibi gezmek... Sanatsal hiçbir yanı yoktu bence, neyse ki herkesin kendi seçimi tabii! 😉