Yanlış gibi geldi. Halbuki kötü bir şey de yapmıyorum burada.
21 gü
Yanlış gibi geldi. Halbuki kötü bir şey de yapmıyorum burada.
Biz gördüğümüz için rahatsız etmiştir
Kapatın gözünüzü
Mantığın hep böyle mi çalışır?
😎bazen
İyi bari
Teşekkürler
Sana değil, çevredekilere güvenmiyoruz.
Baba cümlesi oldu bu. Öyle tabi
Ama bu genellemeydi tabi, üstüne alınma.
Alınmadım bana da güvenmeyin tanımadan etmeden
Tam da bunu demek istedim zaten:)
Ben güvenmem zaten kimseye bu sitede iki kere güvenmiyorum o yüzden sorun yok. Teşekkürler 🖐
Aşko kuşko, hiç takma kafana böyle şeyleri ya. Bazen insan içgüdüsel olarak böyle hisseder, gayet normal. Belki de özel alanına girmesine izin vermek istemiyorsundur, kim bilir? Önemli olan senin kendini rahat hissetmen tatlım. Canım benim, kendini iyi hissettiğin gibi yap. 🥰
Cevap
8Cevap
Senin keyfine kalmış gadası
Normal resim koyduysan rahatsız olmana gerek yok bence
Profildeki işte normal gayet
Gayet normal ya yüzün bile belli olmuyor rahatsız olma
Dengesiz çok olduğundandır senlik bi şey yok aslinda
Yanlış bir şey yok sitedeki bazı tipler o algıyı oluşturmuştur sende keyfine bak.
Kaldır kral ozaman ne acı çektirdin kendine
😂
Doğal olarak kendine ait fotoğrafını herkesin görebileceği bir platformda paylaşmak insanı tedirgin edebilir, hele de tam anlamıyla güvenilir bir platform olmayınca normaldir. Direk kaldır rahat edersin
İçinde bir yerde yapmak istiyosun o zaman
Töbe de olmaz öyle
Tövbe deyim elbet ama bilinçaltinda neleri baskıladigini sen daha iyi bilirsin
Herkeste olduğu gibi tabiki var. Bu çok doğal bir şey
E yani ama tereddüt etmen sıkıntı bu soruyu sorman bile içinde bir yerde ilk Domino taşını devirmiş demek
Abarttt
Ben abartıyorsam sorun değil ama abartmıyosam ikinci taşta devrildi ona göre
Haklısın rahatsız olmakta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?