Zaman kavramı olmasaydı dünya nasıl bir yer olurdu?

Zaman diye bir şey olmasaydı sadece şu anı yaşıyor olurduk, yaşlanmazdık doğmazdık ve ölmezdik. Dünya tüm işlevini kaybederdi, güneş ay doğup sönmez hayat bir şekilde durmuş olurdu. Ne geçmiş ne gelecek olurdu, insan ilerleyemezdi tek bir yerde saplanıp kalırdı.

Zaman kavramı olmasaydı dünya nasıl bir yer olurdu?
Cevapla