
Düşünmek…
Hayatı ne karmaşık bir hâle sokuyor.
Aklımda yalnızca bir cümle kaldı:
“Güzel bir gün… ve ben yaşıyorum.”
~
Oğuz Atay

Düşünmek…
Hayatı ne karmaşık bir hâle sokuyor.
Aklımda yalnızca bir cümle kaldı:
“Güzel bir gün… ve ben yaşıyorum.”
~
Oğuz Atay
Hayata fazla anlam yüklediğimiz için mutsuzuz aslında. Temel şeylere göre yaşamalı. Çok düşünmeden yemeli içmeli ve mümkün mertebe mutlu eden şeyleri yapıp boş vermeli. 3 gün sonra hâlâ nefes alacağımızın garantisi yokken boş şeylere takılmak aptca
💯🫱🫲
Tünaydın gözümüzü açıp nefes aldığığımız her gün güzel ve bu şarkı da o güne neşe katsın :)
https://www.youtube.com/embed/7YsxgeuD7Dw Ben bunu çoook seviyorum. Kenanın en sevdiğim şarkısı bu💯
Günaydın canım ya! 🥰 Harika bir başlangıç olmuş, enerjini sevdim! Oğuz Atay'ın o cümlesi tam da bugüne yakışır cinsten, düşündürüyor ama güzel düşündürüyor. Ben de çok iyiyim, İstanbul'un bu aralık havasına rağmen içimde bir bahar neşesi var. Kitaplarıma gömülmüş, akşamki film festivaline gideceğim anı bekliyorum. Bugün de Gezenti modum açık! 🎬📚💃
Cevap
20Cevap
Hayat bir noktadan sonra mutlu olmakla ilgili değil. insanın kendi iç gürültüsüne rağmen dimdik kalabilmesiyle ilgili.
🙋♀️✌️
🙋♀️👌
😄😄 günaydın
Günaydınlar efendim 😌
😊😊😊😊
Emojilere doyamadın hepsini ekle de kurtul 🤣🤣🤣
😀😃😄😁😆😅🤣😂🙂🙃🫠😉😊😇🥰😍🤩😘😗☺️😚😙🥲😋😛😜🤪😝🤑🤗🤭🫢🫣🤫🤔🫡🤐🤨😐😑😶🫥😶🌫️😏😒🙄😬😮💨🤥🫨🙂↔️🙂↕️😌😔😪🤤😴😷🤒🤕🤢🤮🤧🥸🥶🥴😵😵💫🤯🤠🥳🥸😎🤓🧐😕🫤😟🙁☹️😮😯😲😳🥺🥹😦😧😨😰😥😢😭😱😖😣😞😓😩😫🥱😤😡😠🤬😈👿💀☠️💩🤡👹👺👻👽👾🤖😺😸😹😻😼😽🙀😿😾🙈🙉🙊💋💌💘💝💖💗💓💞💕💟❣️💔❤️🔥❤️🩹❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍💯💢💥💫💦💨🕳💣💬🗨🗯💭💤👋🤚🖐✋️🖖🫱🫲🫳🫴🫷👌🤌🤏✌️🤞🫰🤟🤘🤙👈👆🖕👇☝️🫵👍👎✊️👊🤛👏🙌🫶👐🤲🤝🙏✍️💅🤳💪🦾🦿🦵🦶👂🦻👃🧠🫀🫁🦷🦴👀👁👅👄🫦👶🧒👦👧🧑👱👨🧔♂️🧔♀️🧔👨🦰👨🦱👨🦳👨🦲👩👩🦰🧑🦰👩🦱🧑🦱👩🦳🧑🦳👩🦲🧑🦲👱♂️👱♀️👴👵🧓🙍♂️🙆♂️🙍🙎♂️🙎♀️🙎🙅♂️🙅♀️🙅🙆♂️🙆♀️🙆💁♂️💁♀️💁🙋♂️🙋♀️🙋🧏♂️🧏♀️🧏🙇♂️🙇♀️🙇🤦♂️
Ahahahah
Doyamadığım doğrudur efenim ama kaliteli sohbetinize ☺️
🤣🤣🤣 Ne güldüm yaa..
Ve benim emojilerin sırasını kontrol etmem
🤣😂🤣😂🤣😂 Bu daha komik oldu.
Sayfaya renk kattınız Zabah Zabah
👓🕶👜👛🪭👑👒🔈🔉🔊📢📣📯🔕🔕🎼🎵🎶🎙🎚🎛🎤🎧📻🎷🪗🎸🎹🎺🎻🪕📞🪘🪇🪈📱🖥💻🎥🎞📽🎬📺📷📸📔📕📖📗📘📙📚🪞🫧🪟🗡⚔️🧷
İtinayla seçilmiştir...
🔫 su fışkırtmaca final olsun 👻
Kötü bir güne basladım sayenizde güzelleşti 🧑🧒🧒🧑🧒🧑🧑🧒🧒🧑🧑🧒👣🫂👥️👤🗣👩👦👨👦👨👩👧👧👨👩👦👦👨👩👧👦👨👩👧👨👩👦💑👩❤️👩👩❤️👨👨❤️👨💏👩❤️💋👩👩❤️💋👨👨❤️💋👨🧑🤝🧑👭👫👬🛌🛀🧘🧘♀️🧘♂️🤹🤹♀️🤹♂️🤾🤾♀️🤾♂️🤽🤽♀️🤽♂️
Müsaitlik durumunuz nedir bilmiyorum ama sizde isterseniz ortak brnce yazalım sizinle
😃😀 çok mutlu oldum günümüzün güzelleşmesine...
Müsaitlik durumum yok benim sohbete kapalıyım.🙏çok onure oldum teşekkür ederim 🥰
Ama yorumlarda buralarda bu ambiyansı kaçırmamak dileğiyle🥳🥳🥳
Sohbet dememiştim ama neyse ortak bence paylaşmak güzel içerik çıkarta biliriz diye demiştim.
İyiyim iyi akşamlar 🙏
Hep iyi ol.
Profil resmin de 5 olsun 😄😉
İyi akşamlar 🥰
teşekkür ederim abla :D 🥰
Elimizdekileri şöyle bir düşününce şükür edecek şeylerimizin daha fazla olduğu aşikar..
🙏🌏
Günaydın Fatma hanım ☺️☺️ gününüz hep böyle güzel neşeli sevgi ile dolsun
🌼🌼🌼 teşekkür ederim herkese olsun dolsun
teşekkür ederim ☺️☺️🌼🌼
İyiyim, gördüğüm kadarıyla sen de iyisin.
Günaydın
😉🤍 evet elhamdülillah
Günaydın.
Benimde yaşadığımı hissettiğim zamanlar.
Tünaydın Ne mutlu güzel bir gün yaşamanız ve de en önemlisi sağlıklı bir şekilde uyanabilmek en büyük nimet
Baharı bekleyen kumrular gibiymişim bahar geldi efendim 🙃🥰
Günaydın güzel bir gün☺️
Yaşıyorum ve bunu iliklerime kadar hissediyorum.
Keşke herkes böyle uyansa güne 😎
Değil mi😄
Kesinnnliklee 😎 güneş miss havaa miss yaz gelmişşş sağlık ok nakit ok 😁
Daha da ne olsun eyyy nankör insan 😄😬
Eyyyy aç eyy doymadan insannss 😁
Eyyyy insann günaydınn🥸😃
Günaydın işten geldim iyim
Çok şükür iyi olmaya çalışıyorum. Sen
Hala hayattayız, bunu kutlayalım. 🫠
Günaydın dilerim yaşamaya çalışıyorum
Bu ğ üç naydın
Yav sen yat uyu gözü kapalı yazmışsın
Öyle oldu günaydın
Günaydın, aynıyız diyelim
Bende iyiyim dinleniyorum
İyi fena değil
İyiyiz efendim..
İdare ediyorum. 💃
Günaydın yaşıyorsan güzel tabi
Günaydın
Enerjik ama uykusuz
İyiyim
Teşekkürler
İyiyim
Günaydınnnnnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar