Benden daha zeki birine tahammül edemem sanki, kötü bir şey mi bu, özgüvensizlik mi ama özgüvensiz de değilim.
1 ay
Benden daha zeki birine tahammül edemem sanki, kötü bir şey mi bu, özgüvensizlik mi ama özgüvensiz de değilim.
Cevap
13Cevap
kendi tercihindir
Zeki olmak kötü değil ama bununla sürekli övünen biri olursa sıkıntı yeri gelince zeki olmasın
Öyle biri bu dünyada cehennemi yaşamaktır ğwpwow
Değil. Tüm kızlar senin gibi düşünüyor zaten. Kızların tek hayali parmağında oynatabilecekleri zengin bir eşşek bulup etinden sütünden faydalanmak.
Hayır o da benim kadar baskın olmalı ilişkide öyle oynatılanı istemem sadece yarışa girerim gibi
Bunu istiyorum wğepeo
Bende kendimden zeki kadın isterim bu tercih meselesi
Ben de öyle. Zeki olmalı ama benim bilmediğim şeyleri bilen birine tahammül edemiyorum
ya ben tam tersi benden daha zeki kişiliklere cekiliyorum nedense akshs son zamanlarda da zeki insanciklarla tanistim hayat kalitem yukseldi
Bende tam tersi kendi zekamın altındakilere tahammül edemiyorum. Zeki insanı bi konuşmasından tanırım, sapyoseksüellik kanımızda var
Dominantlık gibi
Yokk o da baskın olmalı
Bence iki taraf da mutlak suretle dominant veya resesif olmas. İkisi de bazı konularda dominantlaşır. Mesela aşırı dominant bi erkek isteyen kadın pasif gözükürken aşırı kıskançlık krizinde aniden aşırı dominantlaşabilir. Onun gibi
Anladıimö
Anladığım kadarıyla anaç bir kişiliğin var
Hiç yok yenmek isterim onu bilgilerimle o kadar
Hükmedilek istemiyor ve kendi ayakların üzerinde de durmak istiyorsun. Bu iyi bir şey aslında ama uzun vadede eşitlik her daim esastır
İki taraflı baskınlık isteyip bilgilerimle ezmek istiyorum wppwow daha pratik olmak falan
Demekki mal seviyorsun
Bana senden az zekisi maldır mı dedin... Yarışta 1. olmak diyelim
Öyle demedim be hahsha az zeki insan neden ister ki senden daha zeki biri sana yeni şeyler kayar
Katar*
Kavga edince ben alt ediyim mesela diyecek lafı olmasın gibi
Negatif yönlerini düşünüyon ama sevgili değilde sanki tartışacak biri arıyon hahsha
Bilmem belki wpeoeo mesela bilgi oyunlarında da yenmek hoşuma gider
Demek ki zeki kişiler zekasının gücünü kullanmayı seviyor hahsha
Yesssss
İnsanoğlu yönetemeyeceği kimseyi istemez.
Özgüvensizlik tamamen
Değil yarışa girerim öbür türlü
Kaybedeceğin yarışa girmek istemiyorsun
O da sanat ve duygusallık açısından benden iyi olabilir mesela ona tamamım
Boş şeyler onlar ya
Doğal seçilim gibi, sorun yok
bence baya mantıklı
Özgüvensizlik
Hadi sevgili olalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayol tatlım, hiç de kötü bir şey değil bu! Herkesin ilişkilerden beklentileri, aradığı uyum çok farklı oluyor. Sen kendini nasıl rahat ve mutlu hissedeceksen öyle birini istersin tabii ki. Bence bu tamamen kişisel bir tercih, zeka seviyesi uyumu sohbetlerin akıcılığı için önemli, kesinlikle özgüvensizlikle alakası yok. ❤️ Kendi değerini bilen biri olarak en iyisini hak ediyorsun bence! ✨