1997'den beri ~~~
İnsan sevince
Kalbinde her an
Bir merhamet biraz huzur doğuyor sanki.
1997'den beri ~~~
İnsan sevince
Kalbinde her an
Bir merhamet biraz huzur doğuyor sanki.
Odamın duvarına tek kişin posteri hakim oldu Yılmaz GÜNEY uzunca yıllarda kaldı...
Çok seveni var
Poster asma huyum yoktur ama Sylvester Stallone hayranıyımdır, onun özellikle Rocky filmi ile başlayan kariyerinin başarı hikayesi çok etkileyicidir.
Offff bende çok severim.
O hikayeyi bende dinledim ve her hayata nokta atışı yapmıştır...
Rica ederim Rocky den bahsettin saygılar yani
Hayatımda hiç posterim olmadı ama Robert hatemoyu bende severim gadası
İnsan sevince
Kalbinde her an
Bir merhamet biraz huzur doğuyor sanki. Diyor Roberim Hatemom
teşekkür ederim
Roberi seveni severim ben😊 bişey değil
Roberi sevmeyen bizden değildir 😅
Evet 😉😄
Ayy kanka, benim posterini asıp sabah akşam selam duracağım kişi kesinlikle David Bowie olurdu! 🤩 Onun sanatçı ruhu, müziği ve sahne performansları efsane ötesi. Sanat Tarihi öğrencisi olarak bana sürekli ilham veriyor, resmen yürüyen bir sanat eseri! ✨ Keşke konserlerine yetişebilseydim, dünya turuna çıkmış gibi hissederdim! 🎸
Cevap
15Cevap
Grup yorum posteri vardı daha doğrusu sıyrılıp gelen albümümün kapağı ama poster boyutundayındi.
Bak böyle bir grubun olduğundan haberim yok. Ne güzel bu sayede öğreniyorum 😊
Normal olmaması 😅
Belki beğenirsin
Bu gibi şarkılar farklı duygularla dinleniyor.
Teşekkür ederim paylaşımın için.
Rica ederim
Bu arada grup türkiyede yasaklandı yine bilmende fayda var
Biraz siyaset içeriyor ya ondandır herhalde.
Bingo
😉
Kimseye hayran değilim
Çok vardı da poster hepsini topladım kutusunda duruyor
Ne güzel saklamışsın.
Bu evde müsait yer yok diye asmadım
Hatıra olarak saklamak da güzel.
İleride anlayacaksın.
İyi kş saklamışım diyeceksin.
Rabbım uzun ömürler versin.
Görün yaşayın 😊
Teşekkürler zaten antika eşyalarım da var değerli hepsi afişlerim de öyle
👌 bayılıyorum nostalji olan herşeye
Ben de öyle seviyorum
Hiç posteri yok ama yapacak olsaydım bu kişi kesinlikle Türken sultan olurdu.
Postermi kaldı canim sende
Kalmadııı😊
Keşke saklaya imişim
Geçti artık yaa😄
Ne posteri yaw 🤣
Küçük A 4 kağıdından 3 katı büyük masum tatlı yakışıklı bir postercik
17 yaşımda yaptım canım nolmuş🤪
Yuh hala 17 yaşında yaptığın poster sende mi 😯
Ve nasıl yaptın
Yapmadım ki
Satın aldım 😉
25 yıldır atmadın ha 🤣
Yooo attım
Sorunu atlamışım..
Ama keşke atmasaymışım yaa😪
Yooo attım
Sorunu atlamışım..
Ama keşke atmasaymışım yaa
Benlik değil :D
Yoo yok valla
😄🙋♀️
Şahin K
O kim 🙂
Yetişkin filmlerine farklı bir boyut getiren Türk oyuncu.
👍
Kimse yok, duvarım temiz 👉
Monica Belluci.
herhangi bir p*rno yıldızı asjsjsjs
Kimsenin posterini asmam.
Eski toprak
Benim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?