Ölümsüz bir eser bırakacak olsanız hangi sanat dalını tercih ederdiniz?

Selam sancılı varoluş sürecinin biletsiz yolcuları..

Sanat hayatın rengi ve büyüsü.. Keşke hepimiz yetenekli olabilseydik.. Belki dünya çok daha güzel bir yer olurdu.. Neyse.. Hangi sanat dalında ölümsüz bir eser bırakmak isterdiniz insanlığa.. Tabii kaldıysa..:))

Kulağı feda etmeden de yaparım diyerek Resim mi?
Taş gibi eser bırakırım diyerek Heykel mi..
Hayat bir kumardir diyerek Edebiyat mi?
Ruhun gidasidir diyerek Müzik mi?
Eğik olan kule değil sensin diyerek Mimari mi?
Olmak ya da olmamak la Tiyatro mu?
Hep belgesel zleyecek değiliz ya ile Sınema mi?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ölümsüz bir eser bırakacak olsanız hangi sanat dalını tercih ederdiniz?
Cevapla