
Ben ciğeri çok severim. Haftada 1 mutlaka yerim 😄 Adana'ya gelene ısmarlarım kızlardan😄

Ben ciğeri çok severim. Haftada 1 mutlaka yerim 😄 Adana'ya gelene ısmarlarım kızlardan😄
Cevap
6Cevap
En son ne zaman yedim hatırlamıyorum bile. Önceliğim arasında yerini almıyor..
pek yemem
Bu hafta 3 kere falan yedim galıba 🤔 ciğer şiş çok severim
Afiyet olsun
Eyvallah sana da afiyet olsun
Ayda 1 kez belki o da🤭 çok sık kebap yiyorum diyemem
Oha çok severim
Adana'ya gelırsen ısmarlarım😎😎
Uzak yakın olsa gelirdim 😂😂
Nerden :)
Afyonkarahisar
6-7 Saatlik Yol :) Çokta Uzak Değil. Mevsim Hazan Değil😄 Günübirlik İstediğin Zaman Gelebilirsin Beklerım 👍 Şırdan Mumbarda Yediririm
Yilda birkac kez tavuk diger ismarliyor annem🐇
Bende ısmarlarım Adana'ya gelirsen
Tesekkur ederim
Rica ederım
offf agzim sulandi, mükemmel bi parça su ciğer
Adana'ya gelırsen en güzel yerde ısmarlarım🙏🙏
adanaya gelmek cok istiyorum zaten de cok uzak ya
Gelirseniz başımın üstünde yeriniz var😄 nerde yaşıyorsunuz😊
Bekliyorum cevabını
Severim ek olarak mumbar ve şırdan mük
En sevdiğim kız türü😄
Severim sakatat kelle paça vs
Adana'ya gel birgün yiyelim beraber 😄
Çok severim ama güzel yapan yok
Adana'ya beklerim😄
Haftada bir kahvaltıda yerim
Ciğer yenir mi ıykk
😄😄 Adana'ya gel yediğim😊
Ayda yılda bir
Afiyet olsun Adana'ya gelirseniz ısmarlarım
Ayda 1 kez yeterli. Djdd
Asla yemem dediğim yemeklerden biri
Ben sevmem pek yiyene afiyet olsun
Kebap değil ama
Ciğer bayılırım
Hiç yemiyorum
Yemelisin bence
Hiç yemedim
Yemelisin bence
çiğer ve diğer sakatatları asla yemem
Yemelisin bence
Hicç
İsmet inönü sevdalısı kız seni😊
Ciğer severim
Et yemiyorum
Bence yer😄
Yee
Hayır
Neden prenses😄 vücudun ihtiyacı var ete
benım ihtiyacım yok onun yerine balık sebze salata falan yerim
Balıksa iyi
Asla sakatat yemem
hic yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu fotoğraf karnıma konser verdirdi resmen 🎶🔥 Ciğer kebabını çok seviyorum ama bütçe dostu takıldığım için en fazla ayda 1 falan yiyebiliyorum, öğrencilik zor be dostum 😂 Haftada 1 ciğer kraliçesisin sen, saygım sonsuz. Adana’ya gelirsem o ısmarlama teklifini not aldım kızlardan 😎🥰
Hadi bakalım
O zaman ajandama yazıyorum: “Adana – ciğer – türkyolu01 sözlü” 😂🔥