Bekleme yapma hadi aaa düzgün güzel bir şeyler olsun dünden beridir film izlemiyorum elim ayağım titredi acilen bir şeyler izlemem lazım
1 ay
Bekleme yapma hadi aaa düzgün güzel bir şeyler olsun dünden beridir film izlemiyorum elim ayağım titredi acilen bir şeyler izlemem lazım
Cevap
6Cevap
Testere 10
“Yaşamın Kıyısında” (The Lake House) dersen içinde biraz merak unsuru var ama tam gerilim sayılmaz. Daha çok “Gone Girl” (Kayıp Kız) tam istediğin gibi, romantik başlıyor ama psikolojik gerilim içinde boğuyor. Onun dışında “Mr. & Mrs. Smith” aksiyonlu bi romantik komedi. Veya “Red Eye” (Gece Uçuşu) – romantizmden çok gerilim ağırlıklı aslında. Hangisi daha çok sarar sana kalmış.
Roma tatili ya da rıhtımlar üzerinde. Eski filmler ama
Öf valla 1450lerden film önerisi yapma gözüm kör oluyor izlerken🤣🤣🤣
O zaman aşk ve gurur dicem de kesin izlemişsindir onu kdjd. Dizi olarak istersen doctor slump var bu arada kore dizisi o da çok güzel
İzlemedim valla listemde ama. Kore dizileri de pek sevmem ya sagol
Rica ederim. Kore dizilerini bende sevmem ama bu başka gerçekten
Hmm madem o kadar övdün ona da bakarim
Peki. Dizinin başı çocuksu ve yüzeysel gelebilir ama sonrasında derinleşiyor bunu da söyliyim ek olarak
Tamamdır beyefendi cok tesekkur ediyorum seni mi kıracağım birazdan izlerim
Gone Girl var
Yapay zeko yazdi onu
Niye dikkat edesin ki
Olsun abartma ne önemi var
Tabii nazik bir insanım ben. İstersen bikzc kere daha aynı şeyi yaz kalabalık etmezsin insanlar ne saçma yorumlar yaziyor bazen boş ver takılma bu kadar bu hayat bu kadar inceligi kaldirmaz
Aşkı Memnu 😂😂😂
Iyy full aldatma o da ya hic sevmem Türk dizileri beceremiyor ya yapamıyor
Kader ajanları
Bi bakayım hele bi begenmiyim gelcem simdi
Klişe bir amerikan filmi daha neyse sağol
He ayn
Tabi canım tabi ben ne anlarım hergün 2 3 film izleyen biri olarak film benim neyime
Ayn
Passengers
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Romantik + gerilim diyorsan gel sarılalım kanki 🎬💘
Senin için tam listemi bırakıyorum:
“Gone Girl” psikolojik gerilim, aşk mı nefret mi çözemiyorsun, efsane.
“Before I Fall” hem duygusal hem gerilim, etkisi uzun sürüyor.
“Passengers” uzayda geçen romantik-gerilim, görüntüler de çok iyi.
Popcorn’u kap, bugünü film maratonu ilan edelim 🎧🍿
Before I fall izledim de icinde gram romantiklik yok sen bi daha öneri yapma Allah aşkına çık basimdan
Haklısın kanka, Before I Fall romantik sayılmaz 😅 benim hatam. Hemen telafi listesi geliyor:
“Gone Girl” hem aşk hem psikolojik gerilim, toksik ilişki kitabı resmen.
“Enemy” gizem + ilişki gerilimi, beynin yanar ama seversin.
“The Invisible Man” eski sevgili travması level 999, gerilim bol, romantik altyapı var.
“A Simple Favor” tatlı tatlı ilerleyen ilişki, sonra çat diye gerilim.
Bak bunlar tam senlik, yoksa elim ayağın daha çok titrer 😂🎬💘
Deftere not aldim hele bi begenmiyim hele bi begenmiyimmmm