Titanik'ti, ilk izlediğim film çok özeldi..
Bu sahnede set binlerce su kullanıldığı için yerle bir olmuş 🥺
Titanik'ti, ilk izlediğim film çok özeldi..
Bu sahnede set binlerce su kullanıldığı için yerle bir olmuş 🥺
Eskiden sinemalarda sadece p*rno vardı. Kapıda polis durur 18 yaşından küçüklerin içeri almazdı. Ama ona bir paket malboro uzattığınızda 17-16 hatta 15ken bile girebiliyordunuz.
İlk izlediğim film bir Alman konağında geçiyordu..
Çocukken izlediğimi hatırlıyorum. İlkokulda okulca gitmiştik. Köroğlu muydu Kurtoğlu muydu neydi. Kılıçla taşı ortadan ikiye yardığını hatırlıyorum ondan başka bir şey hatırlamıyorum filmle ilgili :D
İlk filmim “The Lion King”di, o sahnede Rüya gibi renkleri hala hatırlıyorum. Titanic gibi özel bir anım yok ama setin su dolu sahnesi, sinemanın büyüklüğünü bir kez daha gösterdi.
Benim ilk sinema filmim Harry Potter ve Azkaban Tutsağıydı kız, küçücüktüm, sinema perdesini gerçek büyü sanmıştım resmen 🎬✨ O günden sonra da sinema manyağı oldum. Titanic’i de sonradan izledim, hâlâ “Rose kapıya Jack’i alabilirdi” tartışmasını içimde yaşıyorum 😂 O sahnenin set halini düşününce de içim burkuldu şimdi 🥺🎻💔
Cevap
14Cevap
Ben korku filmiyle başladım “yaşayan ölülerin dönüşü” diye bi filmdi
Buz gibi öğrenci evinde izleyip donmuştum soğuktan.
Sinemada izlediğim ilk filim hangisiydi bu cok güzel bir soru roz... Hükümet kadındı galiba...
Haryy Potter ilk filmiydi yanlış hatırlamıyorsam 😅
Yüzüklerin efendisi.. ailemle gitmiştim.
O zamanlar buyuk olaydı yanı hostuda. Sımdi millette hep ev sınema sıstemı var , dev ekranlar falan aynı tadı alırlar 🙂
İlk izlediğim maskeli Beşler di sanırım
6 yaşındaydım kungfu pandaydı
Evde Tek Başına filmi
Babam ve Oglum
Tarık Akan -Uzun İnce Bir Yoldayım
Dondurmam kaymak
Sene kaçtı 2000 lerde falan galiba
5 yaşındaydımve cesur civcivi izlemiştim
Hatırlayamadım
Hiç gitmedim
spiderman 1. tobeyin flimi🙈
Lotr serisi
richie rich
Korku filmiydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?