Kendi kimliğini hayvan olarak tanımlayan "therian"lar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Therian

Kendi kimliğini hayvan olarak tanımlayan therianlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kendisini biyolojik olarak bir insan olduğunu bilmesine rağmen, içsel veya ruhsal olarak insan dışı bir hayvanla özdeşleştiren kişidir. Bu durum bir seçimden ziyade, bireyin kendisini derin bir bağla bağlı hissettiği istemsiz bir kimlik olarak tanımlanır.

Kendi kimliğini hayvan olarak tanımlayan "therian"lar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla