Herkes ara sıra kullanıyor ama yaşlıların önünde tabii ki saygı gösteriyorum, o farklı. Ancak arkadaşlarımlayken çok takmıyorum, bu kadar katı olmaya gerek yok yani.
O kadar çok kullanıyorum ki... Ya abi kusura bakmayın ama ben bu kadar aptal bu kadar 0. č. insanlara fiziksel olarak bir zarar vermemek içinde bir yerden çıkartmam lazım bu acıyı
Küçük prensesin kalbini ferah tut, ben de arada ederim ksdjhf 😂 Ama herkese değil, yakın arkadaş ortamında, dozunda olunca eğlenceli geliyor. Sokakta, büyüklerin yanında falan kullanmamaya çalışıyorum, saygı ayrı bir level çünkü. Annen haklı ama bazen insanın ağzından da kaçıyor be kuzum 😏🫶