Kültür & Sanat 2 ay Şebnem Paker'in Eurovision 3'ncülüğünde sen kaç yaşındaydın? SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Sene 1997. Vay be: #SymrnaCityStyle Güncellemeler2 ay 13 yaşındaydım. Televizyonda çıkınca bacakları açık diye utanıyordum. 😄 Şebnem Paker'in Eurovision 3'ncülüğünde sen kaç yaşındaydın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 2 ay Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. 3 yaşındaydım o zaman. 1 0 Yorumla
Pinkiee_00 Takip Et Xper 7 Yaş: 18 , eic 100% 1 ay Portakal kabuğunda vitamindim o zamanlar 1 0 Yorumla
SymrnaCityStyIe Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 2 ay Hiç tanımıyorum adını yeni duydum 1 0 Yorumla
EserAktaş Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% 1 ay Çok güzelmiş kadın. 1 1 Yorumla EserAktaş 1 ay Doğmama 2 yıl vardı Yorumla
Gof34 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 2 ay Kültür & Sanat konusunda 366 cevap paylaştı. 3 ula 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
3 yaşındaydım o zaman.
Daha dogmamistim
Doğmadıydım henüz.
Portakal da vitamin bile değildim 🤣
Portakal kabuğunda vitamindim o zamanlar
Yeni doğmuşum
2 yaşındaymışım o yıl 3 olmuşum
Hiç tanımıyorum adını yeni duydum
2 yaşındaydık, dün gibi hatırlıyoruz hehe
Çok güzelmiş kadın.
Doğmama 2 yıl vardı
Dogmamistim😦
yoktum
1 jzjzjz
3 ula
-9 .
3 yaşındaydı m
Doğmamıştım 🙃