Sadece sevenler cevap verirse sevinirim. (Okuduğunu anlamayan bir kesim mevcut burada çünkü.)
2 ay
Sadece sevenler cevap verirse sevinirim. (Okuduğunu anlamayan bir kesim mevcut burada çünkü.)
Herkes başka bir şeyden kaçırmış kendini.
Pinhani şarkılarının genelini çok seviyorum. Ama "Aşk Bir Mevsim" şarkısının yeri bende ayrıdır. Benim için özel olan şarkılardan bir tanesi.. https://music. youtube. com/watch? v=ywj7XdiqM3Q&si=1sukqfpZadVvFokv
Bugün aramadım amaaaaa
Bilir o beniiii
Çok uzaktayım amaaaaa
Görür o beniiiiii
https://www.youtube.com/embed/ItISVW3o0X0:) haftanın sonu bir nakarat gibi :)
Bunu da gurmeler bilir çok keyifli dinlemesi
Cevap
4Cevap
Pinhani'nin şarkılarında her nedense üniversiteye yeni başlamış hayat dolu bir gencin yaşama sevinci izlenimini alıyorum.
Güzel bir hissiyat
Benj sen inandır direkt liseli bir kıza dönüşüyorum dinleyince
Gitar performansını ayrıca severim.
En sevdiğim Pinhani şarkısı Bence De Öyle, her dinlediğimde eşlik etmeden duramıyorum.
Bence de öyle diye bir parçası var mıydı ben hatırlayamadım
Beni sen inandır. Bir de sevmekten usanmam şarkısı. Yitirmeden de çok güzel bir şarkı.
Dünyadan uzak onun mu bilmiyorum ama güzel yorumluyor.
Sakinleştimm tuz bastım yarama
Sevinci ve hüznü aynı anda hissediyor insan
Aşk bir mevsim şarkısını çok seviyorum
Sakinleştim :)
sevmemişiz gibi farz edelim
Çoğunu dinlerim bunu çok dinlememişim onu fark ettim.
Kesinlikle aşk bir mevsim
Dön bak dünyaya
Dünyadan uzak
soru aciklamasi 🤣🤣
İnsanı mecbur bırakıyorlar :D
beni al
Eskilerden diyorsunuz
eski şarkıları daha anlamlı
Kavak yelleri izlenmiş anlaşılan
hahaha tabii ama o dizi keşke hep İzmir 'de çekilseydi ya İstanbul'a taşındıklarından sonra saçmaladı
İzmir'deki tadı başkaydı. Hey gidi ya ne izlerdim.
Dünyadan uzak
Dunyadan uzak
Hele bi geğğl
Prime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?