Ben bizim milyonlarca yıl önce kuyruklu olduğumuzu öğrendikten sonra baya şaşırmıştım. Hatta kuyruk sokumu kemiğimiz zamanında kuyruğu vücuda bağlamak için varmış. Şu an önemli bir işlevi yok ama
2 ay
Preaüriküler sinüs hastalığında insanların kulağının yanında bir delik olur ve oradan iltihap akar, bazen ise ağrı olur. İşte bu kulak yanındaki anomali olan delik, insan türünün ve bütün kara canlılarının atası olan su canlısı balıklardan kalma bir körelmiş organdır. Aynı şekilde apandisit de yirmilik dişler de primat atalarımızdan bizlere kalan körelmiş organlardır. Bu arada yorumlarda yine câhiller sökün etmiş, şaşırtmadı.
Sizi bilmem ama ben Budizm dışında hiçbir dinden hazzetmem. Bu yüzden ateistim. Budizm de zaten ateist bir dindir.
Balıktan şu ana kadar geldiğimiz nokta olağanüstü
onlarca çeşit insan formu üzerinden homo sapiensler olarak neslimiz tükenmekteyken kıl payı kurtarıp buralara kadar gelmemizde çok ilginç
Dolaylı olarak balıktan evrildik yani başlangıçtan itibaren. Maymunlardan falan çok öncesinden bahsediyorum.
İnsan evriminde beni en çok şaşırtan şey beynimizin bu kadar hızlı büyümesi oldu diyebilirim kız 😅 Kocaman beyin, küçülen dişler, zayıflayan kaslar… Tam “kas yok, beyin var” durumu. Kuyruk olayı da efsane tabii, kuyrukla doğan nadir bebekler hâlâ var mesela, düşün 🧠📚
Cevap
15Cevap
şaşırdığım bir şey yok. b*k vardı da evrimleştiler
Benim şaşırdığım şey değil de aslında sadece merak ettiğim bir şey var. Acaba sonsuz gök yüzünde Dünyadan başka hayat car olan gezegen mevcut mu?
Hâlâ bazı bebeklerin kuyruklu doğduğunu biliyor musun?
Bende yirmilik yaş dişlerinin eskiden otçul olduğumuz zamandan etçil olduğumuzda çenemizin küçülmesi sonucu çeneye sığmaması otçulken kullanılan apandisittin körelmiş olması
Her insanın gözünde bir kör nokta olduğu bilgisi beni şaşırtmıştı.
Şaşırdığımız detay yok, her şey yeterince açık Nerimancım
Ben mağarada yaşıyan kadınların şimdi kendilerini prenses sanmasına çok şaşırmıştım :D
Her saniye binden fazla mutasyon girişimi geçirdiğimiz
Şimdi maymunlar neden evrilemiyor ve maymun kalıyor?
Evet bu yazı evrim teorisinin saçmalığına en açık delil sjsjssnjs
Bir kaç yıla makaleler ile ortaya çıkacak. Koca bir yalan bu evrim
Yüksek bilince evrilmesi
İnsan evrimleşmedi ama yinede sen bilirsin
Adem ile havvadan geldik
🤣🤣
Kuyruğum olsun isterdim
Evrim diye bir şey yoktur
Zekamızla ateş arasındaki bağlantı
Allah Allah?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?