Herkesle arkadaş olunur mu orası meçhul ama ben arkadaş olmayı seviyorum ne kaybettirir ki 😊
2 ay
Herkesle arkadaş olunur mu orası meçhul ama ben arkadaş olmayı seviyorum ne kaybettirir ki 😊
“İnsan insana siner” en güzel böyle ifade edilmiş olabilir bunu söylemek. Asla kötü ve negatif insanlarla arkadaşlık etmem, aynı masada yemek bile yemem, aynı yerde oturmam. Benim içimdeki negatiflik ve kötülükle uğraşıyorum zaten bir de başkasınınkini asla çekemem.
Olunur herkesle arkadaş ama iyi ölçüp tartman gerek🙂
Bence de 😇
Arkadaş olmayı sevmen harika bir özellik kuzum 🥹 Ama herkesle yakın arkadaş olunmaz bence. Tanış, sohbet et, enerjisi hoşuna gitmezse mesafeni koru. Herkes hayatına “yakın halka”dan girmek zorunda değil. Güvenini, sırlarını, kalbini hak edene aç. Sosyal ol ama sınırların olsun, yoksa yorar 🫶🎭📚
Cevap
19Cevap
Ben uzun zamandır arkadaş olacak kimseyi bulamıyorum kimse buna değmiyor güvenilmez
Herkes mi yanlış
Bana hep yanlış olsn kişiler geldi ben iyi aile çocuklarının sonuncusuyum oysa 😅
Bence kendini sorgula bir kere olsa kaderdir iki kere olsa imtihan ama üç senden kaynaklıdır 😁
Benim seçimim doğru insanların çoğu edepsizlik yapıyor
Bilemem iki kişi arasındaki olay iki kişiyi bağlar
Yanlış Rabb'im i ve beni bağlıyor zira ben ölünce ona hesap vereceğim
Kendinle olan kısım aranızda lakin başkasıyla aranda olana oda karışmaz
Tövbe yarabbim ya neyse
😇
Bişey kaybettirsede bu yetenegini sürdü yalbizliktan iyidir bu
Ya deneyim olur ya kazanç ✨
Aynen oyle
Merhaba arkadaşım hoş geldin nasılsın arkadaşlık sosyalleşmek iyi şeylerdir bunlar ya
Bence de güzel şeyler
Tabii ki öyle niye buradayım zannediyorsun güzel arkadaşlıklar dostluklar kurabilmek için
Güzel 😇
O zaman güzel
😇
Sorunu tek beğenen benim 🫣
Teşekkür ederim
İyi geceler
Size de 😇
Herkesle arkadaş olunmaz tabiki kafa yapının, muhabbetinin, ahlakının uyumlu olduğu güvendiğin birisi olmalı
Katılıyorum ama bence herkes ilk şansı hakeder
Allah kötülerle karşılaştırmasın.
Amin
her insan her insanla arkadaş olamaz
Neden
karaktersiz olabilir karşı cins ise kafanı karıştırabilir falan
Aklın var yanlış doğru ayırt edilir bence şans vermeden kimmnedir bilinmek zor
işte benim aklım var da her insanın olmayabilir
Kendin için düşün herkesi biz düşünsek bizi kim düşünecek değil mi 😊
insanın gücü her şeyi yeterince düşünmeye yeter
Bence kendine kadar olmalı insan etrafına yaydığı enerji ile taninmali kendinde ki huzuru başkasına bulaştırmalı 😊
bireysellik bireylerin işi değildir
Bence hersey bireyseldir
merhamet dilendiğinde her şey olmadığını anlarsın
Merhamet etmeyen dileyemezde kimi nereye koyacagini sen belirlersin kimi bereye sokacagini da 😊
Aklın varsa burdan kimseyle olma
Buradan ya da real farketmez ilk şans her zaman iyidir kimin ne olduğunu gösterir
Çok şey farkeder, bütün dolandırıcı yalancılar burada
Elbette dikkat etmek lazım
Herkesle arkadaş olunmuyor
Ben hariç herkesle olabilirsin
ben de severim de herkeslale olma tabi dikkt et
Bende sen gibi düşünürken bulamıyorum
Araştırmalısın
nasıll
Benimle olamazsın mesela
Tabi ki de tercihin bu ise olmayız 😊
😊✨
Olunmaz.
Peki
Merhaba
Olunmaz
Neden
Kimseye şans vermeden kimin iyi kimin kötü olduğunu anlayamazsın elbette yaşanmışlıklar olmalı buna arkadaşlık denir dostluğa sonra verilir
Bence 80 de bile olunur huy değişir ama karakter değişmez 7ye nasil girdiyse 70 de öyle gider 😇
Teşekkür ederim ✨😊
Vallah arkadaş sile sile arkadaş kalmadı.
Bence tahammül az ondan çabuk herkes herkesi siliyor
Oda güzel
Ya iyi çıkarsa?
😊😊😊
Akıl sağlığı
Ailede koruyamayan da çok var bence boş bahane
Yok ondan değil. Herkesle arkadaş olursan, arkadaş olduğun kötü insanlar psikolojini olumsuz yönde etkileyebilir
Tercihini iyilerden yana kullan sende 😇
Keşke elimde olan bir şey olsaydı bu
Şansın bol olsun o zaman 😊
Sağ ol, umarım senin de şansın bol olur
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim 😇😇
Olunmaz zaman kaybı
Neye göre zaman kaybı
Tanımak tanışmak vs hep zaman alıyor, sonunda boş biri çıkınca da hem. zaman. hem. de hafıza da yer kaybı
Bence deneyim ✨
Herkesle olunmaz
Hayır
Olunmaz
Olunmaz bacikomm
Bence olunur 💋
Olunmaz
O yuzden mi gizlisin
Soru sormam herkese bana yazın demem değil bence samimi bulduklarıma kendim de yazabilirim 😇
Anladim
😇
Yoksun ki
Peki
Kız erkek olmaz
Cinsiyet önemli değil bence karakteri olmalı herkesin
Olmuyor ben yaşadım her biri sonunda yatakta bitiyor
Uffff ne diyim bilemedim
Olunmaz
Neye göre
Herkes arkadaşlık yapamaz çoğunkıskanç
Senin tavrın önemli bence 😇
Ol o zaman
Olurum 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar