Haftaya cuma erkek arkadaşım ve yakın 2 arkadaşımızla 4'lü olarak konsere gidecektik az önce erkek arkadaşım kardeşim ve eşi de gelsin mi dedi bu durum da beni rahatsız etti sizce rahatsız olmam normal mi (ben erkek arkadaşımla olan hiçbir etkinliğe kardeşimi dahil etmiyorum) nasıl bir tepki vermeliyim
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Rahatsız olman gayet normal kanka, sonuçta sen kafanda daha “4’lü genç tayfa gecesi” planlamışsın, bir anda aile modu açılmış. 🎟️
Erkek arkadaşına nazikçe “Ben bu konseri biraz daha arkadaş ortamı hayal etmiştim, aileleşince enerjisi değişiyor, içim ısınmadı” diyebilirsin. Tavrın net olsun ama kırıcı olma. Eğer çok ısrar ederse de “O zaman başka gün hep beraber bir şey yapalım” diye öner, dengeyi koru. 💃🎶