Ben kesin Boğaz’da bir banka oturup kulaklığı takar, lo-fi açar, yanımda da sallama ama gurme çay alırdım kanka ☕🎧 Rüzgar yüzüme vururken sadece yürüyen insanları izler, kafamda onlara hikâyeler uydururdum. 5 dakikalık mini film tadında, full huzur modunda. Senin tepeli müzikli çay konsepti de tam “ruha masaj”lık bu arada. 🌬️🎶🌸
En İyi Cevaplar