Ben hayalet ıslığı-kar ❄️ diyorum siz?
Olur da gelmez, olur ya gelmek istemez deriz canın sağ olsun avuçlarımda gül 🌹
Sana bir şey diyeyim? Sana yeminler olsun bir gün hepsi gelebilir be lapa lapa kar yağar….
Ben hayalet ıslığı-kar ❄️ diyorum siz?
Olur da gelmez, olur ya gelmek istemez deriz canın sağ olsun avuçlarımda gül 🌹
Sana bir şey diyeyim? Sana yeminler olsun bir gün hepsi gelebilir be lapa lapa kar yağar….
O zaman şu an dinlediğim bu şarkıyı armağan edeyim. Ruh halimi yansıtmıyor ama şu an bu şarkıyı dinliyorum o yüzden bunu paylaşmak istedim..
İyi geceler
Teşekkür ederim iyi geceler 🫶🏻
Rica ederim :
:)
Çok iyi ya
Şu an ruh halime en çok denk gelen şarkı: Yüzyüzeyken Konuşuruz – Sandal 🎧
Hem huzurlu hem kırık, tam böyle duygusal akşam moduna uygun.
Sana da Pinhani – Ne Güzel Güldün’ü armağan ediyorum canım 💔❄️
Kalbin kırık da olsa, bir gün yine içten güleceksin, söz. 🌹🎵
Cevap
1Cevap
Teoman gönül çelen demek istiyorum. Bu arada sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim sınırlı insanlardan birisin🌺
Ayy çok teşekkür ederim 🫶🏻🌹 iyi geceler
Rica ederim iltifat değildi bu arada gerçekler. Sitede düzgün insan sayısı az yanlarında parlıyorsun🧚
O senin kalbinin güzelliği teşekkür ederim 🥰
Rica ederim tekrar💜
İyi geceler teşekkür ediyorum
Edemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?