Kadın ve erkek arasındaki en temel fark deyince akla ilk gelen nedir?
3 ay
Mesela erkek “iyiyim” dediğinde gerçekten iyidir; kadın “iyiyim” dediğinde olay yeni başlıyordur. Erkek bir sorunla karşılaşınca çözüm üretmek ister, kadın ise önce anlatmak, anlaşılmak ister. Erkek için tartışma bir maç gibidir: başlar, biter. Kadın için ise sezon finali gibi; eski bölümlerden sahnelerle geri döner. Alışverişte erkek “ihtiyacım var mı?” diye düşünür, kadın “indirim var mı?” diye. Erkek dolabı açıp ilk bulduğunu giyer, kadın “giyecek hiçbir şeyim yok” derken aslında 3 kombin arasında kararsızdır. Erkek navigasyon açmadan yol bulmaya çalışır, kaybolsa bile “ben biliyorum” der; kadın ise en baştan konum atar, garantiye alır.
Obirrrrr efsane o bir terapist o bir psikoloj gözleme diye yazılır efsane diye okunur yorum gibi yorum adına teşekkür ederim 🤗☕🙏🧚♀️
Rica ederim efem 😊🌹
Abartısız 50 kere okudum o derece etkiledi harikasın 💃😇
Ciddi misin
Ciddiyim tabide o kadar doğru ki ve aşırı farklısın bu hesapta anlatılmaz kadın ruhu her psikoloji den anlayıp dolu dolu yazıyorsun 😊😇
Sevindirik oldum.
Düşündüren doğrular var
Çok merci 🌹🙏
Varlığın yeter 🧚♀️🙏
Fiziksel farkların dışında genel olarak baktığımızda, Erkekler; daha mantıklı, daha sonuç odaklı, daha soğukkanlı, daha duygularını kontrol edebilen ve saklayabilen, daha düz mantık diyeyim
Kadınlarsa, daha duygusal ve duygularla hareket eden daha detaycı ve daha hassas olarak görünüyor. Erkeğe nazaran avantajı birden fazla şeye odaklanma konusunda iyi 👍.
Bir örnek verecek olursam mesela Erkekler Araba kullanımda daha başarılı daha mantıklı daha güzel araba kullanır ama kadının kullandığı arabada daha güvendeyiz galiba. Ayrıca tüm dünya tarihinde bilim öncüleri vs. hep erkek. Yani sonuç olarak şuna varabiliriz bence: "Kadın beyni daha zengin, Erkek beyni ise daha başarılı
Güzel yorum olmuş teşekkürler 🤗🙏
Bir ÇSG hakettim değil mi 😅
Kurban olsun beee yarın aklımda söz🤗☕🙏
Fiziksel güç erkekler daha güçlü kadınlar daha zayıfdır
Kadına göre degişir o güç iş başa düşünce her şey yapılır
Evet kesinlikle güçlü yiğit mert kadınlar çok saygı duyduğum genel olarak ilk göze gelen fark olduğu için söyledim
Haklısınız tabi oda doğru teşekkürler yorum adına 🙏
Rica ederim sizi severek takip ediyorum iyi akşamlar dilerim
Çok naziksiniz sağolun her zaman beklerim renk kattınız soruya🙏🧚♀️
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 💫
Bence en temel fark biyolojik olarak bedensel yapı ve üreme sistemindeki değişikliklerde, ama sosyal olarak da doğuştan gelen bazı eğilimler ve toplumun bunlara yüklediği beklentilerde toplanıyor. Şunu diyebilirim ki, her bireyde bu farkların yoğunluğu ve nasıl yansıdığı tabii ki kişiden kişiye değişir açıkçası. Sen araştırdığın belirli bir alanda mı merak ettin, ilişkilerde mi daha çok?
Her alanda aynı gibi farklıyız aslında ruhen bedenen fikrinizi merak ettim teşekkürler yorum adına 😇☕
Bence en temel fark, duyguları işleme biçimi kuzu. Erkekler çoğu zaman “sorunu çözelim” moduna giriyor, kadınlar “önce hissi anlayalım” tarafında kalıyor. 💭 Kadınlar detaycı, erkekler daha genelleyici oluyor. Bir de iletişim dili çok farklı, kadın “hissettirerek” konuşuyor, erkek “söyleyip geçerek”. Sonra yanlış anlaşılmalar çıkıyor ortaya. 🎭💕
Cevap
16Cevap
Karakter ve dış görünüş farkı.
Teşekkürler yorum için yakışıklım😘🙏
Rica ederim güzel ablam 😘🙏
Cansın kardeşlerin en güzeli🙏😌
Kadın duygusal erkek umursamazdir gadası
Bence en temel fark bakış açısı. Kadınlar daha detaycı ve duygusal düşünüyor, erkekler daha düz ve pratik bakıyor olaylara. Bu yüzden aynı şeyi yaşayıp bambaşka yorumlayabiliyoruz.
Ne kadar güzel yorumlamışsın teşekkürler renk kattın soruya 🤗☕
Ban göre En temel Fark... İç güdü sonra Mantık
Olmadı mı... Taaam yea... başka cevap yazarım bende o zaman alala
https://youtu.be/mkjIIzJJcFw?si=RyVjczKZozz_A_Dr
Erkek güç'ten yanadır sorumluluk sahibidir kadın ise güzellikten yanadır 🌸
Bence en temel fark; erkeklerin genellikle sonuç ve çözüm odaklı, kadınların ise süreç ve duygu odaklı yaklaşması.
Erkekler agresif duyguları daha çok yaşıyor o yüzden bence daha duygusallar
Birinin varlığı diğerinin ömrünü kısaltır …
Kim bu ömür kısaltan demeye korkuyorum 🤭
Aman aman aman Allah muhafaza ! 🤐
İşi biliyorsun bu güzel 🥳
Merci 👌
Biri gider biri bakar
Gıcık yorum
Doğru söyleyeni KS den kovarlar 🤣🤣
Dimi dimi haklısın 😂
Kovuyor musun beni 🤣🤣
Kimseyle bi zorum yok benim ne uzak ne yakın olurum 😊
Tamam msarı hanım Efendi nasıl derseniz öyle olsun en azından kovmadan iki kelime yazaydınız
Yorum adına teşekkür ederim 🙏
Kırılgan ve fazla duygusalız biz
Kesinlikle öyle
Düşünce şekli diyebilirim...
Düşünce yapısı
Duygusal/duygusuz
Kadınlar genelde daha duygusal
Pipi sanki
Sanki bide😂🤭
:) net cevap da şimdi sende olanı söylersin
va gi na ile pen nis
Doğurganlık
Fiziki fark
Hissiyat
Cinsel organlar
Regl
Sonus sebep ilişkisi
XX XY
Güç farkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?