Kitabımda bulunan bir şiiri sizler ile paylaşıyorum nasıl olmuş?

Kitabımda bulunan bir şiiri sizler ile paylaşıyorum nasıl olmuş?

Kayıp ve yalnızım şu koskoca dünyada.
Kalabalığın içinde kimsesizim.
Seni arıyor ve seni soruyorum,
Her gün kalbime. Bugün nasıl acaba diye?
Yalnızlığa esir olmuş bedenim.
Ellerimi gözleri bağlamışçasına.
Bir umut hep seni beklerim,
Belki gelir de kurtarırsın beni diye.
Ne gelen var ne giden.
Umut dedikleri bu olsa gerek.
Bekleyiş bu olsa gerek.
Gecenin güneşi beklediği gibi,
Bekliyorum seni...

#KültürveSanat

Kitabımda bulunan bir şiiri sizler ile paylaşıyorum nasıl olmuş?
Cevapla