Bu hadisler varken arapçaya karşı nefret ne kadar doğru?

(Cennet ehlinin lisanı Arapçadır.) [Taberânî, Hâkim, İbni Asâkir, Abd-ür-rezzak]

(Şu üç sebepten dolayı Arabı sevin: Ben Arabım. Kur’an Arapçadır ve Cennet ehlinin lisanı da Arapçadır.) [Taberânî, Hâkim, İbni Asâkir, Abdürrazzak]
Bu hadisler varken arapçaya karşı nefret ne kadar doğru?
Cevapla